خبرگزاری کار ایران

وضعیت کرونا در یزد؛

اوج گیری کرونا در شهرستان صنعتی میبد/تکمیل ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان میبد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۵۹

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد با اشاره به اوج گیری کرونا در شهرستان میبد گفت: بخش مراقبت‌های ویژه در این شهرستان تکمیل شده و در صورت بدحال شدن بیمار دیگر باید به سایر مراکز درمانی ارجاع یابد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمد‌های فرحزادی با بیان اینکه در حال حاضر بستری ۱۴ مبتلا اعم از کودک و جوان و بزرگسال در این مرکز ثبت شده و خدمات می گیرند اظهار داشت: هم اکنون هفت بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت ویژه بستری بوده که به علت وخیم بودن حالشان نیاز به خدمات درمانی دقیق تری دارند.

وی با اشاره به اینکه افراد واکسینه شده در صورت ابتلا به صورت سرپایی درمان شده و در صورت بستری هم حالشان وخیم نشده است، افزود: ۸۰ درصد از بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه اصلا واکسن دریافت نکرده و ۲۰ درصد هم سه دوز را به صورت کامل انجام نداده اند.

فرحزادی ادامه داد: برخی از شهروندان چنان به اهمیت واکسن پی برده که به صورت مرتب پیگیر زمان آغاز تزریق دوز چهارم واکسن هستند، این در شرایطی است که برخی افراد همچنان نسبت به دریافت واکسن تردید دارند که به آنان توصیه می‌کنیم حتما برای واکسیناسیون به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه روند بیماری کرونا هم اکنون افزایشی است و آمار مراجعین سرپایی هم افزایش یافته است تصریح کرد: هم اکنون باید تا جایی که می‌توانیم اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم و از تجمعات جلوگیری شود.

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد  تاکید کرد: تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و شرکت نکردن در تجمعات از مهم ترین راه های در امان ماندن از کرونا ویروس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز