خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری ایلام:

رویه دورکاری زنان شاغل باید یکسان باشد/ برخورد مدیران و کارفرماها در اعمال بخشنامه دورکاری دارای تناقض است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۶۳

مدیرکل بانوان استانداری ایلام خواستار وحدت رویه مدیران در اعمال دورکاری بانوان شد.

به گزارش ایلنا،  زینب شیرخانی در نشست قرارگاه استانی کرونا که با ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد، خواستار وحدت رویه مدیران و کارفرماها در اعمال دورکاری زنان دارای شرایط دورکاری در استان شد و اظهار داشت: با توجه به ابلاغ بخشنامه دورکاری زنان دارای فرزند زیر ۶ سال، دارای فرزند معلول و مادران باردار از سوی مرکز، مدیران و کارفرمایان باید نگاه ویژه ای به اجرای آن داشته باشند.

وی افزود: باید چارچوب ضوابط این بخشنامه رعایت شود و نحوه برخورد، مغرضانه و دارای تناقض نباشد، زیرا اکنون بر اساس تماس های بانوان از گوشه و کنار استان شاهد برخورد سلیقه ای در اعمال این بخشنامه هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام یادآور شد: بسیاری از مدیران و کارفرماها رویه یکسانی را اجرا نمی کنند و نحوه برخورد آنها در اعمال بخشنامه دارای تناقض است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت بنیان خانواده و حفظ سلامت این افراد که دارای شرایط خاص هستند، نیاز است با یک وحدت رویه در اجرای بخشنامه از اعتراض سایر زنان شاغل پیشگیری شود.

وی در پایان اضافه کرد: بخشنامه اعمال دورکاری زنان به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود که امیدواریم  با عملیاتی شدن آن   دغدغه  بانوان برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز