خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر قزوین:

حل مشکل مسکن نیازمندان قزوین به تعاملات استانی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۶۶۳

نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: برای حل مشکل مسکن نیازمندان، لازم است تا با مشارکت استانداری، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و کمیته امداد، تعاملات و همکاری‌هایی صورت گیرد و در این راستا شورا و شهرداری قزوین آماده همکاری و تعاملات بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، محسن حق شناس با اشاره به موضوع پدافند غیرعامل و اهمیت آن گفت: پیش بینی اتفاقات از جمله موضوعاتی است که در آیات قرآن هم به آن‌ها اشاره شده و شرط عقل است، لذا در اتفاقی که برای سامانه‌های سوخت بنزین رخ داد باید به اهمیت پدافند غیرعامل پی برد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: البته متخصصان کشور توانستند موضوع را حل کنند و پمپ بنزین‌ها را هم به مدار توزیع سوخت برگردانند اما اگر سیستم پدافندی غیرعامل قوی‌تری داشتیم شاهد چنین حملات سایبری نبودیم.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان قزوین تاکید کرد و گفت: متاسفانه پیک ششم در استان آغاز شده و ضرورت دارد تا شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه در استان شرایط برای واکسیناسیون فراهم است و امیدواریم اولین شهری باشیم که بالای 80 درصد شهروندان آن واکسینه شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه میدان آزادی(سبزه میدان ) گفت: امیدوارم که هر چه سریعتر شهرداری قزوین نسبت به تکمیل و تسریع در انجام پروژه ساماندهی میدان آزادی اقدام کند تا شاهد نارضایتی بیشتر مردم نباشیم.

حق شناس با ارائه گزارش جلسه مشترک شورا با مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری قزوین گفت: طی جلسه‌ای که با مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری قزوین داشتیم مصوب شد تا ظرف سه هفته اعضای کارگروه‌های تخصصی و اعضای هیئت امنا تعیین و معرفی شوند.

وی افزود: حضور رئیس مرکز پژوهش‌ها در جلسات رسمی شورا از دیگر مصوباتی بود که در این جلسه تصمیم گیری شد، همچنین مقرر شد تا کارگروه‌های تخصصی مرکز پژوهش‌ها متناسب با تعداد کمیسیون‌های شورا که مشتمل بر پنج کمیسیون است تشکیل شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: تعیین مکان مناسب برای این مرکز و مجزا شدن آن از شورای پژوهش شهرداری و تهیه امکانات لازم برای مرکز نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به نامگذاری شهدا در معابر و خیابان‌های شهر گفت: در شهر قزوین 800 نام شهید بر معابر و کوچه و خیابان‌های شهر نقش بسته است ولی در استانی که سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بخشی از نامگذاری‌ها تکاپوی جایگاه و ارزش واقعی شهدا را ندارد.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: لازم است مجددا بازنگری و باز تعریف اسامی معابر شهر قزوین انجام شود و بسیاری از معابر به نام شهدا تغییر نام پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز