خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

رفع مشکل ۴۷ صندوق رای الکترونیکی در اصفهان/ حدود ۹۰۰ شعبه به صورت تمام مکانیزه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۳۳

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشکل جدی در حال حاضر در فرایند رای‌گیری در استان وجود ندارد و مشکلات تعداد محدودی از شعبه‌ها برطرف شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدر قاسمی روز جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: سه هزار و ۴۶۵ شعبه اخذ رای از ساعت هفت صبح امروز وارد فرایند انتخابات شد و با توجه به الکترونیکی بودن فرایندها، درصد محدود و بسیار کمی از آن در ابتدای امر با تاخیر مواجه شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است، اضافه کرد: دستگاه‌های احراز هویت در شعبه‌ها حدود هشت هزار کاربر دارد و با توجه به اینکه همزمان ۲ کار با آن انجام می شود اینکه در ابتدای کار تعداد کمی از آنها با مسائلی همراه شود، طبیعی است.

قاسمی با اشاره به اینکه اکنون فرایند انتخابات در اصفهان متناسب و ثابت شده است، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار تعداد زیادی از شعبه‌ها معادل حدود ۹۰۰ شعبه به صورت تمام مکانیزه هستند و اجرای چنین طرح بزرگی ممکن است در لحظات اول با تاخیر یا کاستی‌هایی همراه شود.

وی خاطرنشان کرد که در ابتدای رای گیری امروز حدود ۴۷ شعبه با مسائلی در فرایند رای گیری مواجه و در اسرع وقت برای رفع آن اقدام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز