خبرگزاری کار ایران

آسمان صاف تهران طی امروز و فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۵۳

طبق پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا دارای آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده، با عبور موج ضعیفی از منطقه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان تهران، در بعضی ساعات افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده با احتمال رعد و برق مورد انتظار است. همچنین طی این مدت در نیمه جنوبی و ارتفاعات گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

آسمان شهر تهران فردا (شنبه ۱۱ فروردین) صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش سرعت باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. 

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای ۲۰ و کمیته دمای ۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه دمای ۴- و کمینه دمای ۱۲- سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گزارش شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز