خبرگزاری کار ایران

تشکیل کارگروه مشترک بین شهرداری و وزارت دفاع برای پیگیری توافقات در حوزه مترو

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۶۹

سخنگوی وزارت دفاع ضمن پرداختن به توافق بین شهرداری تهران و این وزارتخانه در خصوص ناوگان مترو گفت: کارگروه مشترکی بین شهرداری و وزارت دفاع به طور مرتب این توافقات را دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار رضا طلایی نیک، سخنگوی وزارت دفاع با تاکید بر این که سرمایه علمی و فناوری که در صنعت دفاعی وجود دارد، متعلق به ملت ایران است،‌ گفت: قابلیت‌های فناورانه و صنعتی حوزه دفاعی را که می‌توانند در کاربرد غیرنظامی استفاده شوند، در اختیار بخش خصوصی و سایر دستگاه‌ها قرار می‌دهیم. 

وی با بیان این که مشارکت و حمایت وزارت دفاع از قطار شهری و دستیابی به ناوگان درون‌شهری پیشرفته‌تر و گسترده‌تر یکی از عرصه‌هایی است که با اهتمام شهرداری تهران دنبال می‌شود، مطرح کرد: موافقت‌نامه هایی در این خصوص امضا شده و وزارت دفاع به لحاظ فنی و اجرایی آماده ایفای تعهدات توافق شده است.

سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: کارگروه مشترکی بین شهرداری و وزارت دفاع به طور مرتب این توافقات را دنبال می‌کند. ما از طرف وزارت دفاع هیچگونه تنگنا و محدودیت و تاخیری در انجام‌ تعهدات نخواهیم داشت. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، طلایی نیک در پایان اظهار داشت: ‌در تلاش هستیم تا بتوانیم تامین منابع و همچنین مشارکت بخش خصوصی را هم در کنار ظرفیت‌های شهرداری و وزارت دفاع رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز