خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز «پویش‌شهر» یاورشهر ۹ برای ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۳۰

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: فاز سوم یاورشهر ۹(پویش شهر) امسال افتتاح خواهد شد.

 

به گزارش ایلنا، احمد احمدی‌صدر در این باره گفت: ۹ گام تربیتی آموزشی درمانی برای معتادین متجاهر طراحی شده است و اعتقاد داریم که سم‌زدایی کافی نیست. در گذشته در مراکز کشور رویکردی وجود داشته است که سم‌زدایی معتادین صورت می‌گرفت؛ اما دوباره به اعتیاد باز می‌گشتند.

وی افزود: اگر به غیر از سم‌زدایی گام‌های سلامت جسمانی، هویت بخشی، معنویت درمانی، حرفه آموزی مقدماتی، حمایت از خانواده‌ها، حرفه آموزی تخصصی و ورود به اشتغال و بازار کار، باز اجتماعی شدن و صیانت پس از خروج رخ ندهند، تمام هزینه‌های اعمال شده به هدر خواهد رفت؛ لذا گام‌های حرفه‌آموزی مقدماتی و ورود به بازار کار و اشتغال دو مورد از مهم‌ترین گام‌های اجرایی هستند. برای این امر مراکز پویش به نام‌ پویش‌شهر راه‌اندازی شدند که این پویش‌شهرها حرفه‌آموزی و وصل کردن به بازار کار و اشتغال را برای این عزیزان انجام می‌دهند.

بر اساس گزارش سایت شهر، احمدی صدر در پایان گفت: در تمام مراکز ماده ۱۶، مراکز پویش راه‌اندازی شده‌اند و مراحل ثبت‌نام انجام شده و آموزش آغاز شده است. برخی از مراکز پویش نیز مانند مرکز پویش یاورشهر ۹ که فاز سوم یاورشهر ۹ می‌باشد، همزمان با افتتاح فاز دوم یاورشهر ۹ کلنگ‌ زنی‌اش انجام شده است و امسال به بهره‌برداری خواهد رسید تا تعداد مراکز پویش افزایش پیدا کند. با این‌حال ما منتظر بخش احداثی پویش‌شهر یاورشهر ۹ نیستیم و کار در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز