خبرگزاری کار ایران

/اختصاصی ایلنا/

حواله‌های 14ساله رونمایی می‌شود/درخواست ویژه برخی ملی‌پوشان 98 از احمدی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۹

آنها در مدت 8 سالی که احمدی‌نژاد رئیس دولت بود هیچ‌گاه فرصت دیدار با او را نداشتند اما قصد دارند حواله‌های اهدایی سید محمد خاتمی را به رئیس‌جمهور حال حاضر داده و از او بخواهند که رسیدگی کند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در سال 1998 قصد دارند در دیدار دوستانه‌ای که با تیم ملی 2014 برگزار خواهند کرد مطالبات قدیمی خود را از رئیس جمهور مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از صعود تیم ملی به جام جهانی 98 فرانسه محمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران به ملی‌پوشان آن زمان قول داد که به بازیکنان اصلی یک دستگاه آپارتمان و به ملی‌پوشان ذخیره زمین اهدا شود. در آن زمان سید محمد خاتمی حواله مربوط به این هدایا را به مصطفی هاشمی‌طبا رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی داد و این حواله‌ها توسط محسن صفایی‌فراهانی در اردوی بروجرد قبل از جام‌جهانی 98 به دست بازیکنان تیم ملی رسید اما هیچ‌گاه این حواله‌ها تبدیل به خانه و زمین نشد.

حلاا بعد از گذشت چندین سال، ملی‌پوشان سال 98 فوتبال ایران در دیداری نمادین مقابل تیم ملی حال حاضر که به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرده صف‌آرایی خواهند کرد و قرار است برخی از ملی‌پوشان سابق ایران حواله‌های اهدایی سید محمد خاتمی را به محمود احمدی‌نژاد که قرار است در این دیدار سمبولیک به میدان برود بدهند تا به حق خودشان بعد از سال‌ها برسند.

آنها در مدت 8 سالی که احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم بود هیچ‌گاه فرصت دیدار با او را نداشتند اما قصد دارند از این فرصت استفاده کرده و فیش‌های اهدایی خاتمی را به رئیس‌جمهور حال حاضر داده و از او بخواهند تا برای رسیدن به حق‌شان بررسی و رسیدگی لازم را انجام دهند چراکه بعضی از آنها با مشکلات مالی شدیدی مواجه هستند و به پاداش رئیس جمهور سابق به شدت نیاز دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز