خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پرسپولیس- آلومینیوم

نبرد انتقامی اوسمار در اراک؛ پرسپولیس از ایرالکو خاطره خوشی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۷۷

پرسپولیس و آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید در اراک مقابل آلومینیوم قرار گیرد. این در حالی است که آخرین باخت آن‌ها مقابل همین آلومینیوم و در اراک رقم خورد. اوسمار که تا کنون روزهای خوشی را در پرسپولیس تجربه کرده است، تنها باختش به عنوان سرمربی مقابل آلومینیوم ثبت شد.

پرسپولیس در مرحله قبل با سه گل از نفت  و گاز گچساران پذیرایی کرد و راهی یک هشتم شد. آلومینیوم نیز در قائمشهر با یک گل نساجی را شکست داد و حریف پرسپولیس در این مرحله شد. آن‌ها در جام حذفی فقط یک بار سابقه رویارویی دارند؛ جایی که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دو فصل گذشته، آلومینیوم موفق شد با نتیجه 3-2 پرسپولیس را در آزادی شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

از زمان صعود آلومینیوم به لیگ برتر، دو تیم تا کنون 9 بار در تمامی رقابت‌ها مقابل هم قرار گرفته‌اند که 4 بار پرسپولیس و 4 بار آلومینیوم پیروز شده و 1 بار هم دو تیم به نتیجه تساوی رضایت داده‌اند. نکته جالب این آمار این است که سه باخت از 4 باخت پرسپولیس در اراک رقم خورده است.

پرسپولیس در 5 بازی گذشته 4 برد و یک تساوی به دست آورده، 7 گل به ثمر رسانده و هیچ گلی نیز دریافت نکرده است. آلومینیوم نیز از 5 بازی گذشته 1 برد، 2 تساوی و 2 باخت به ثبت رسانده که در این بازی‌ها 4 گل به ثمر رسانده و 6 گل نیز دریافت کرده است. از این رو آمار نشان می‌دهد که پرسپولیس در فرم خوبی به این بازی رسیده است.

با اینکه پرسپولیس از لحاظ فنی دست بالاتر را نسبت به حریف خود دارد، اما آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس همیشه خطرناک بوده و اوسمار باید در این بازی علی‌رغم پیروزی مقابل آن‌ها، جبران مافات کند و انتقام تنها باخت خود در این فصل را بگیرد.

سرخپوشان که با جدیت زیادی در کورس قهرمانی با استقلال رقابت می‌کنند، در جام حذفی نیز انگیزه های زیادی برای تکرار سه گانه خواهند داشت و باید دید آیا آلومینیوم می‌تواند در این مرحله آن‌ها را متوقف کند یا خیر.

این بازی جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

تیم داوری: امیر عرب براقی، هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علی‌محمدی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز