خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره بانک سپه در قزوین:

بیش از ۲ میلیون تن گندم از ۲۴ استان کشور خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۹۵

بیش از ۲ میلیون تن گندم از ۲۴ استان کشور خریداری شد و ۳۵۱ مرکز در ۲۴ استان عملیات خرید گندم از کشاورزان را در قالب حدود ۲۷۶ هزار محموله گندم انجام داده‌اند و بهای کل گندم‌های خریداری شده در حدود ۱۴۵۰۰ میلیارد ریال است.

ایلنا: عضو هیات مدیره بانک سپه در قزوین گفت: در سالی قرار داریم که رهبر فرزانه انقلاب آن را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند، سالی که به همت مردم و پیروی از منویات رهبری حماسه سیاسی آن محقق شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ عیسی کاظم‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب منطقه قزوین با اشاره به برنامه‌های سال جاری بانک سپه بیان داشت: در سالی قرار داریم که رهبر فرزانه انقلاب آن را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند، سالی که به همت مردم و پیروی از منویات رهبری حماسه سیاسی آن محقق شد.

کاظم‌نژاد افزود: تحقق حماسه اقتصادی در گروه همکاری مسوولان به خصوص مدیران بانکی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: بازاریابی و مشارکت مشتریان در بانک یکی از اولویت‌های کاری بانک سپه می‌باشد و بی‌شک با همدلی و همکاری و مشارکت همه مدیران و کارکنان می‌توانیم به رسالت و هدف خود که‌‌ همان خدمت به مردم است برسیم.

وی از خرید بیش از ۲ میلیون تن گندم از ۲۴ استان کشور خبر داد و گفت: ۳۵۱ مرکز در ۲۴ استان عملیات خرید گندم از کشاورزان را در قالب حدود ۲۷۶ هزار محموله گندم انجام داده‌اند و بهای کل گندم‌های خریداری شده در حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

کاظم‌نژاد بازاریابی پویا و اثر گذار را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: باید با شناخت مشتریان و بازار و جذب سپرده‌های ارزان قیمت خدمات بیشتری را به مشتریان ارایه کرد.

عضو هیات مدیره بانک سپه تصریح کرد: افزایش صدور ضمانت نامه‌ها، ارتقا سیستم الکترونیکی، افزایش خدمات نوین بانکی و ارایه بیشتر خدمات به مشتریان از مهم‌ترین برنامه‌های بانک سپه در سال جاری است.

 

آغاز خرید گندم از کشاورزان استان قزوین

در ادامه حمید نصرالهی، مدیر جدید بانک سپه مدیریت شعب منطقه قزوین بیان داشت: با توکل بر خدا و همدلی همکاران و کارکنان مدیریت شعب منطقه قزوین بنا را بر این خواهیم نهاد تا تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و ارایه خدمات بانکی به مشتریان داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین با گسترش همکاری با سازمان و نهاد‌های استان و تعامل با مسوولان و مشارکت در پروژه‌های عمومی و عام المنفعه از قبیل ارایه انواع تسهیلات در بخش‌های مخنلف اقتصادی با رویکرد رشد و توسعه استان در تمام حوزه‌ها، خدمات خود را افزایش خواهیم داد.

نصر الهی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از اوایل تیر ماه سال جاری آغاز شده است اظهار داشت: در اجرای این طرح، خرید گندم از کشاورزان استان قزوین در حال انجام است و تمامی هزینه‌های خرید گندم به صورت آنی و به روز به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

گفتنی است در این مراسم از خدمات محمود اکبرزاده مدیر سابق تقدیر و حمید نصرالهی به عنوان مدیر جدید بانک سپه مدیریت شعب منطقه قزوین منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز