خبرگزاری کار ایران

هرمزگان امروز هشت بار لرزید:

زلزله ای به بزرگی 2 / 6 ریشتر بندرجاسک را لرزاند

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۴۲

شهرستان های بشتاگرد و بندر جاسک در مقایشه با سایر شهرها و روستای اطراف بیشترین حادثه را دیدند و ارزیابی منطقه همچنان ادامه دارد

ایلنا: زلزله ای به بزرگی 2 / 6 ریشتر بندرجاسک را لرزاند.

حسین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از زلزله ای به بزرگی 2 / 6 ریشتر در هرمزگان خبر داد و گفت: این زمین لرزه به مرکز بندر جاسک در ساعت 38: 6 صبح در طول جغرافیایی 76 / 57 شرقی و به عرض جغرافیایی 52 / 52 ور در عمق 15 کیلومتری زمین رخ داده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: پس از این زمین لرزه تا کنون هفت پس لرزه به قدرت های 7 / 4 , 6 / 5 , 5 , 9 / 4 , 1 / 4 , 7 / 4 , 8 / 4 رخ داده است.

وی همچنین به اعزام 5 تیم ارزیاب برای بررسی خسارات وارد شده به مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود:شهرستان های بشتاگرد و بندر جاسک در مقایشه با سایر شهرها و روستای اطراف بیشترین حادثه را دیدند و ارزیابی منطقه همچنان ادامه دارد.

درخشان همچنین از اعزام دو بالگرد جهت تسریع در اجرای عملیات های امدادرسانی به مناطق آسیب دیده خبر داد.

وی در پاسخ به این سوال که میزان خسارت های وارد شده چقدر بوده است به ایلنا گفت: با توجه به این که هفته پیش نیز در این منطقه زلزله ای رخ داده بود شاهد خسارت های مالی به ویژه در تخریب خانه ها هستیم ولی همچنان تیم ارزیاب اعزام شده به منطقه در حال ارزیابی منطقه است و هنوز گزارشی مبنی بر خسارت های جانی اعلام نشده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات زلزله ی هفته پیش هرمزگان را عاملی دانست که باعث شده تا برخی از افراد در این چند ورز گذشته شب را بیرون از خانه سپری کنند که همین امر می تواند احتمال خسارت های جانی را کاهش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز