خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های حفاظت فراجا:

پلیس همواره در کنار سازمان حفاظت محیط‌زیست قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۳۶۹

فرمانده یگان‌های حفاظت فراجا با تاکید بر این که پلیس همواره در کنار سازمان حفاظت محیط‌زیست قرار دارد، گفت: پلیس در بخش‌های مختلفی از جمله در زمینه جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز و برخورد با متخلفان حوزه قاچاق حیوانات همکاری‌های مستمری با سازمان محیط‌زیست دارد و در این راستا متحمل خسارات زیادی هم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم رونمایی از ۲۵ خودروی عملیاتی جدید یگان حفاظت محیط‌زیست کشور با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، فرمانده یگان‌های حفاظت فراجا و سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور در ستاد سازمان محیط‌زیست برگزار شد. 

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، فرمانده یگان‌های حفاظت فراجا در این مراسم گفت: حفاظت از محیط‌زیست بسیار با اهمیت است که علاوه بر وظایف قانونی که برای تمام سازمان‌ها در این زمینه تعریف شده است، همه مردم هم وظیفه دارند در حفظ محیط‌زیست مشارکت داشته باشند.

وی افزود: از ۶٨ سال پیش که کانون شکاربانی در ایران تاسیس شد، توجه‌ها نسبت به ضرورت حفاظت از محیط‌زیست در سطح کشور آغاز شد و در سال ١٣۵٣ با تصویب قانون حفاظت و بهسازی محیط‌زیست‌ بر این امر تاکید شد. 

بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر این که فراجا همواره در کنار سازمان حفاظت محیط‌زیست قرار دارد، عنوان کرد: پلیس در بخش‌های مختلفی از جمله در زمینه جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز و برخورد با متخلفان حوزه قاچاق حیوانات همکاری‌های مستمری با سازمان محیط‌زیست دارد و در این راستا متحمل خسارات زیادی هم شده است.

وی با بیان این که استفاده از فناوری‌های نوین در حفظ محیط‌زیست باید جدی گرفته شود، اظهار داشت: قطعا رونمایی امروز از ۲۵ خودروی عملیاتی جدید، موجب تقویت حفاظت محیط‌زیست می‌شود و برای ١٢ یگان حفاظتی مشابه یگان حفاظت محیط‌زیست که در سایر دستگاه‌های دولتی فعال هستند می‌تواند الگو باشد.

فرمانده یگا‌ن‌های حفاظت فراجا در پایان تاکید کرد: آموزش نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست از جمله موضوعاتی است که باید بیشتر جدی گرفته شود و آشنایی با حمل سلاح و سایر تجهیزات بیش از پیش به محیط‌بانان کشور آموزش داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز