خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

800 نفر کادر درمانی کاشان آماده خدمات به مسافران نوروزی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان از آماده باش بیش از 800 نفر کادر درمانی اعم از پزشک، پرستار وغیره جهت ارائه حدمان درمانی و بهداشتی به مسافران نوروزی به شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خبرداد.

ایلنا – کاشان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان از آماده باش بیش از 800 نفر کادر درمانی اعم از پزشک، پرستار و غیره جهت ارائه خدمان درمانی و بهداشتی به مسافران عزیز نوروزی به شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل خبرداد.

«محمد حسین اعرابی»  ظهر چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه در نشست خبری که در سالن شهداء ستادمرکزی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان برگزارشده بود در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و  رضایت کامل از عملکرد و دلسوزی که اصحاب رسانه شهرستان ویژه کاشان در بخش سلامت دارند، از آمادگی کامل نیروهای بهداشتی و درمانی و اورژانس این دانشگاه در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: بیش از 800 نفر کادر درمانی اعم از پزشک، پرستار، امدادگر اورژانس و غیره جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مسافران نوروزی در سطح شهرستانهای کاشان  و آران و بیدگل در حال آماده باش می باشند.

وی خبرنگاران و اصخاب رسانه شهرستان کاشان پیش تاز دربخش سلامت این شهرستان عنوان نمود و گفت: با توجه به اینکه در بخش درمان سرمایه گذاری زیادی شده ولی نسبت به فرهنگ سازی د راین زمینه بودجه های کمتری گذاشته می شود،  تلاش همه جانبه خبرنگاران کاشانی در جهت فرهنگ سازی بخش سلامت چشمگیر است.

وی از فعالیت 24 ساعته کلیه مراکز بهداشتی و درمانی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل اعم از بیمارستانها، مراکز اورژانس و سایر مراکز درمانی درایام نوروز خبرداد و گفت: به دلیل پرتردد بودن و وصل بودن کردیدور شمال و جنوب کشور به شهرستان کاشان در سالجاری 8 مرکز اورژانس در بزرگراهها و سطح شهرستان کاشان به صورت شبانه روزی درخدمت مسافرین عزیز نوروزی می باشد.

اعرابی همچنینن از آماده باش 4 پایگاه داخل اورژانس جاده ای، 3 پایگاه جاده ای و یک پایگاه شهری به صورت شبانه روز و تمام وقت در ایام نوروز در شهرستان آران و بیدگل خبرداد و گفت: 2 کلینیک دندانپزشکی نیز از ساعت 8 صبح تا 8 شب در مراکز درمانی گلابچی و کتابچی به صورت فعال در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به بیماران می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح نمود: مراکز درمانی شهرهای، قمصر و جوشثان به صورت شبانه روز و شهرهای برزک، مشکات، نیاسر، جوشقان و کامو و روستاهای قهرود ازوار، کله و غیره از ساعت 8 صبح تا 8 شب همراه با تجهیزات و کادر پزشکی، درمانی و پرستار به صورت فعال د رایام نوروز در خدمت مسافران نوروزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز