خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری؛

3 وزیر برای پاسخگویی به مجلس می روند

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۳۷

درجلسه هفته جاری کمیسیون های تخصصی،کارگروه امور بانکی کمیسیون اصل 90 مدیران عامل بانک‌‌ها را دعوت کرده است تا وضعیت مطالبات معوق بانکی را مورد بررسی قرار دهد.

مجلس شورای اسلامی در جلسه کاری این هفته قرار است دو موضوع بانکی و تولید را مورد بررسی قراردهد.

به گزارش ایلنا،درجلسه هفته جاری کمیسیون های تخصصی،کارگروه امور بانکی کمیسیون اصل 90  مدیران عامل بانک‌‌ها را دعوت کرده است تا وضعیت مطالبات معوق بانکی  را مورد بررسی قرار دهد.

همچنین در کمیسیون صنایع مجلس نیز قرار است وضعیت تولید و قیمت خودرو  بررسی شود.

اعضای کمیسیون اقتصادی هم روز دوشنبه تقاضای تحقیق و تفحص از بانک دی و تقاضای تحقیق و تفحص از بانک کشاورزی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

همچنین کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات وزیر صنعت، معدن و تجارت را برای پاسخگویی به سؤال طبیب‌زاده نماینده تهران دعوت کرده است.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن، سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای استماع برنامه‌هایش به جلسه دعوت کرده و بررسی وضعیت تولید خودرو و قیمت آن، مشکلات اجرائی نشدن پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت فولاد ایران و ارائه راه‌حل آن با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در دستور کار خود دارند.

مجلس این هفته همچنین از  وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سؤال 6 تن از نمایندگان دعوت به عمل آورده است  و وزیر نفت نیز قرار است برای ارائه گزارش درخصوص میزان استفاده از توان ساخت داخل در پروژه‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به کمیسیون برود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سؤالات 4 تن از نمایندگان مهمان کمیسیون عمران مجلس خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز