خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

امیدواریم عزل وزیر بهداشت به دلیل حمایت مجلس از وی نباشد

کد خبر : ۳۱۸۷۹

بعید می‌دانیم تغییر وزیر در كابینه دهم آن هم در این چندماه باقی مانده رویکرد مثبتی ایجاد كند، البته همچنان امیدورایم تغییری مثبتی ایجاد شود.

ایلنا:‌عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: کمیسیون بهداشت موافق ماندن دستجردی در پست وزارت بهداشت بود و 

نعمت‌الله منوچهری در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره عزل وزیر بهداشت آن در ماه‌های پایانی دولت دهم، اظهار کرد: رئیس جمهور در شرایط کنونی صلاح دانسته است در چند ماه باقی مانده وزیر کابینه‌ایش را عزل کند.

وی با بیان اینکه نتیجه این عزل و نصب را مثبت تلقی نمی‌کنم، تاکید کرد: بعید می‌دانیم در این چندماه رویکرد مثبتی ایجاد شود البته همچنان امیدورایم تغییری مثبتی ایجاد شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان بهداشت با اشاره به اینکه کمیسیون پس از گزارش وزیر بهداشت قانع شد، تاکید کرد: ‌ کمیسیون بهداشت موافق ماندن دستجردی در پست وزارت بهداشت بودند.

منوچهری در پاسخ به اینکه فکر نمی‌کنید دلیل عزل وزیر بهداشت حمایت مجلس باشد، گفت: ‌من وارد این فاز نمی‌شویم چراکه این مساله تنش را زیاد می‌کند اینکه مجلس از دستجردی حمایت کرد این عزل و نصب رخ داد اما بلاخره این حرف‌ها گفته می‌شود. البته خدا کند به این دلیل نباشد.

وی گفت: ‌ این عزل و نصب در وقت مناسبی انجام نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز