خبرگزاری کار ایران

مهدی رحمانیان در گفتگو با ایلنا:

روزنامه شرق در اتهام توهین به ایثارگران مجرم شناخته نشد

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۵۴

اتهام تخلف از مصوبه شورای امنیت در خصوص عدم اعلام قیمت‌های ناگهانی با رای هیات منصفه مجرمانه شناخته شد/پرونده کاریکاتوریست روزنامه شرق در مرحله بازپرسی است.

مدیر مسئول روزنامه شرق گفت: هیات منصفه با ارفاق در مورد اتهام توهین به ایثارگران برخورد کرده است و انتشار کاریکاتور را مجرمانه ندانسته و بسیار منصفانه در این خصوص رای داده است.

مهدی رحمانیان در گفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا در خصوص رای هیات منصفه به ۳ اتهامی که برای این روزنامه مطرح شده بود اظهار داشت: از سه شکایت مطرح شده، روزنامه نسبت به دو اتهام تبرئه شده است. البته بهتر است بگویم هیات منصفه اتهام توهین به ایثارگران و نشر مطالب خلاف واقع را جرم تشخیص نداد.

وی در ادامه افزود: اما اتهام تخلف از مصوبه شورای امنیت در خصوص عدم اعلام قیمت‌های ناگهانی با رای هیات منصفه مجرمانه شناخته شد.

مدیرمسئول روزنامه شرق ضمن اشاره به تیتری که با عنوان سکه یک میلیون تومانی به بازار بازگشت خاطرنشان کرد: این تیتر مخالف مصوبه شورای امنیت بود که در ۴ یا ۵ روزنامه در‌‌ همان روز کار شده است و ما منتظر اظهار نظر قاضی و حکم نهایی هستیم.

وی در پایان اعلام کرد که پرونده هادی حیدری کاریکاتوریست روزنامه شرق را در مرحله بازپرسی قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز