خبرگزاری کار ایران

سپاهان سزاوار شکست نبود؛

فرکی: گل‌نزدیم و گل خوردیم / داستان توپ گرد همین است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۸۳

داستان توپ گرد همین است و یک روز این طرفی می چرحد و یک روز آنطرفی. هر کسی از این توپ بهتر استفاده کند پیروز می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیم‌اش در دیدار با استقلال شایسته شکست نبود و بازیکنانش برای بازی امروز، انگیزه بالایی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار استقلال و سپاهان که با شکست ۲ بر یک تیم‌اش به پایان رسید گفت: به نظرم، ما از نظر فنی شایسته باخت نبودیم. با انگیزه خیلی بالا آمده بودیم به دیدار استقلالی برویم که همیشه مقابل سپاهان بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و این دیدار همیشه جذابیت دارد.

وی با اشاره به ارئه بازی روان و تماشاگر پسند از سوی سپاهان افزود: قانون فوتبال هم حکم می‌کند از موقعیت‌هایی که استفاده نکنی محکوم به شکست هستی. ما عقب افتادیم و بعد جبران کردیم و نیمه اول مساوی شد. در نیمه اول استقلال فقط دو - سه بار روی دروازه ما خطرناک ظاهر شد و بعضاً از اشتباهات فردی ما استفاده می‌کرد.

فرکی درباره نیمه دوم بازی اظهار کرد: نیمه دوم هم می‌توانستیم برنده شویم ولی تمرکز و دقت لازم را نداشتیم و در نهایت گل دوم را دریافت کردیم اما چیزی از ازرش های ما کم نکرد و من از شاگردانم تشکر کردم. داستان توپ گرد همین است و یک روز این طرفی می چرحد و یک روز آنطرفی. هر کسی از این توپ بهتر استفاده کند پیروز می‌شود. به دنبال جبران شکست امروز هستیم. یک بار دیگر درس گرفتیم از فوتبال که اگر گل نزنی گل می‌خوری. از فردا برای بازی بعد کارمان را شروع می‌کنیم.

دیدار تیم‌ها استقلال تهران سپاهان اصفهان از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز(جمعه ۱۰ بهمن‌ماه) با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز