خبرگزاری کار ایران

انتخاب اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان اهواز

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۳۷

«صبح دیروز با حضور اعضای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اهواز و نماینده سازمان تشکلهای کارگری وکارفرمایی اداره کار این شهر انتخابات اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اهواز انجام شد.»

اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اهواز مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، صبح دیروز(۲۹ آذر ماه) با حضور اعضای کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اهواز و نماینده سازمان تشکلهای کارگری وکارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهر، انتخابات اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اهواز انجام شد.

بر پایه این گزارش، فرضعلی گرجیان به عنوان رئیس هیات مدیره، حمید باوی بحره بعنوان نائب رئیس کانون، ناصر ملک‌آسا به عنوان دبیر هیات مدیره کانون بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی اهواز انتخاب شدند.

همچنین در این رای گیری رضا عامری، امیر حسین ستاری وسید اسحاق موسوی نیز به ترتیب در سمت خزانه دار، منشی و بازرس اصلی انتخاب شدند.

سایر اعضای هیات مدیره به اسامی حسین علی شیرزاد، فرهاد دهدار، مجید اسکندری، ابراهیم امیری، حسین صنایی و خانم فرنگ درویشی برای مدت دو سال معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز