خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی در گفت و گو با ایلنا:

بارش برف و باران تا فردا ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۷۶

سردترین مرکز استان در کشور شهرکرد با دمای منفی ۱۶ درجه و گرمترین مرکز استان بندر عباس با دمای ۲۸ درجه گزارش شده است.

یک کارشناس هواشناسی گفت: بارشها در کشور به صورت برف و باران تا فردا ادامه خواهد داشت

امیرحسین نقشینه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارشها در ایستگاههای قصر شیرین، ‌ مریوان، پلدشت آذربایجان غربی گزارش شده و بیشترین بارشها در استان تهران نیز درشهریار و شمیرانات بوده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم که در بخشهای شمال غرب، ‌ غرب، ‌ سواحل شمال و دامنه های جنوبی البرز بارش برف و باران را داشته باشیم.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: سامانه بارشی فردا کماکان به صورت برف و باران در سواحل شمال شرق ادامه پیدا کند، اما تا اواسط روز یکشنبه سامانه بارشی از شمال شرق کشور به تدریج خارج می شود، به طوری که روز دوشنبه با پایداری نسبی هوا روبه رو خواهیم بود و در نوار شمالی کشور نیز کاهش نسبی دما را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روز سه شنبه سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب کشور وارد می شود و پس از آن بارشهایی را در شمال غرب و سواحل شمال خواهیم داشت. فردا و پس فردا نیز خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

نقشینه با اشاره به اینکه امروز تهران در برخی ساعات با بارش پراکنده و فردا با احتمال بارش در مناطق مرتفع پیش بینی می شود، افزود: روز یکشنبه پایتخت آسمانی صاف تا کمی ابری را خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: سردترین مرکز استان در کشور شهرکرد با دمای منفی ۱۶ درجه و گرمترین مرکز استان بندر عباس با دمای ۲۸ درجه گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز