خبرگزاری کار ایران

پس از ناکامی در اینچئون؛

وینگادا درباره امیدها گزارش می دهد / بررسی نتایج در کمیته فنی!

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۶۵

گزارشی از برنامه‌های تیم ملی امید و وضعیت حضور این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا توسط وینگادا داده شد.

سرمربی تیم ملی امید در جلسه کمیته فنی از وضعیت این تیم به اعضای کمیته فنی گزارش داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید محمد هادی آیت‌الهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست کمیته فنی و توسعه اظهار داشت: گزارشی از برنامه‌های تیم ملی امید و وضعیت حضور این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا توسط وینگادا داده شد.

همچنین وی برنامه‌های اردویی و بازی‌های تدارکاتی خود را تا مسابقات مقدماتی المپیک مطرح کرد که قرار شد تا کمیته فنی در یک نشست جداگانه، به بررسی برنامه‌های این تیم بپردازد و آن را نهایی کند.

وی در ادامه درخصوص عدم حضور سرمربی تیم ملی نوجوانان در این نشست گفت: به دلیل حضور من، مرتضی محصص و عبدالرسول دانشجو در تایلند، برنامه‌ها و عملکرد این تیم به اعضای کمیته فنی گزارش داده شد.

رئیس کمیته فنی و توسعه در خصوص عدم حضور هومن افاضلی در این نشست گفت: قرار بود که در این جلسه حضور داشته باشد، اما گویا نتوانسته خود را به این جلسه برساند.

آیت‌الهی در ادامه گفت: در ادامه این جلسه نحوه استعدادیابی تیم‌های ملی زیر ۱۴ و زیر ۱۶ سال مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد تا برنامه کاملی در این خصوص اعلام و در نهایت اجرا شود. قرار است تا در ۹ منطقه از کشور استعدادیابی با حضور ۷۰ استعدادیاب صورت بگیرد. قرار است تا در یک برنامه سه‌ماهه فعالیت‌های استعدادیابی آغاز شود.

رئیس کمیته فنی در پایان گفت: پیشنهاد میزبانی رقابت‌های زیر ۱۴ سال آسیا را به میزبانی ایران در سال آینده اعلام کرده‌ایم. همچنین دعوتنامه‌ای از سوی قطر برای برگزاری دیدارهای دوستانه در رده سنی جوانان و نوجوانان به ایران ارسال شده که مورد موافقت اعضای کمیته فنی و توسعه قرار گرفت و در نهایت حضور تیم ملی جوانان برای تورنمنت ویتنام مطرح شد که اگر این تیم به مرحله نهایی صعود کرد، به تورنمنت ویتنام اعزام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز