خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی به ایلنا خبر داد:

واگذاری تمامی مهد کودک‌های مراکز دولتی به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۷۱

اکنون این مهد کودک‌ها به بخش خصوصی واگذار شده، اما با‌‌ همان رویه پیشین فعالیت می‌کنند / به تازگی اعلام کرده‌ایم، تمامی مهدهای شهری باید تا پایان سال مجهز به دوربین مدار بسته شوند.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تمامی مهد کودک‌ها در ادارات و مراکز دولتی به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: تمامی مهد کودک‌های شهری تا پایان سال ۹۳ باید به دوربین مدار بسته مجهز شوند.

حمیدرضا الوند در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به واگذاری تمامی مهد کودک‌ها در ادارات و مراکز دولتی به بخش خصوصی گفت: در گذشته این مهد‌ها برای ارائه خدمات به پرسنل دستگاه‌ها فعالیت می‌کردند که به آن‌ها مهدهای خود کفا گفته می‌شد.

وی ادامه داد: اکنون این مهد کودک‌ها به بخش خصوصی واگذار شده، اما با‌‌ همان رویه پیشین فعالیت می‌کنند، یعنی نهاد‌های مختلف مثل وزارت بهداشت یا آموزش و پرورش می‌توانند بر اساس قانون از سازمان بهزیستی مجوز بگیرند و به تاسیس مهد کودک برای فرزندان پرسنل خود از طریق بخش خصوصی اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار مهدکودک شهری و روستایی در کشور فعالیت می‌کنند، افزود: بیش از ۷۵۰ هزار کودک زیر سن دبستان، در سراسر کشور از خدمات مهدکودک‌ها استفاده می‌کنند.

الوند در پاسخ با این سوال که وضعیت نصب دوربین‌های مداربسته در مهد کودک‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: در حال حاضر یکی از شرایط قرار گرفتن در گروه مهدهای ۳ ستاره، نصب دوربین مدار بسته است، اما بسیاری از مهد‌های دیگر نیز برای جلب اعتماد خانوده‌ها و ارائه خدمات بهتر به رغم نبود الزام، اقدام به نصب دوربین مداربسته کرده‌اند.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی افزود: به تازگی اعلام کرده‌ایم که تمامی مهدهای شهری باید تا پایان سال مجهز به دوربین مدار بسته شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز