خبرگزاری کار ایران

مدیر طرح محله ما سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

۱۴ محله شهر به شهروندان قزوینی نان صلواتی اهداء کردند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۹۵

در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴ نانوایی ۱۴ محله شهر قزوین نان صلواتی به شهروندان روزه دار اهداء کردند.

مدیر طرح محله ما سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: همزمان ماه رمضان و از روز میلاد کریم اهل بیت(ع) ۱۴ نانوایی در ۱۴ نقطه از شهر و در راستای اجرای طرح محله ما نان صلواتی پخت کردند و به شهروندان روزه دار اهداء کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛ امیر علی مظاهری افزود: از آنجایی که در پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به شهروندان وعده داده بودیم که یکی از خدمات طرح محله ما در ماه ضیافت الهی مشارکت خیرانه محلات در پخت نان صلواتی و اهداء آن به مردم است، این اتفاق در روز میلاد دومین امام شیعیان تحقق یافت.

وی افزود: نانوایان معتمد محلات، در قالب این طرح که برای اولین بار در قزوین به این صورت رخ می داد، کل پخت روزانه خود را با ترویج سخاوت و رفتار کریمانه ی امام حسن مجتبی(ع) در جامعه، به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار دادند.

مظاهری یادآورشد: تمامی هزینه اجرای این طرح از سوی خیرین و مشارکتهای مردمی تأمین شده بود.

بنابراین گزارش؛ همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) و پس از افطار مراسم جشنی در بوستان ملت قزوین به همراه همایش ورزش باستانی با استقبال شهروندان و ورزشکاران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز