خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

آغاز تغییر سوخت ۳۳ دستگاه اتوبوس درون شهری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۳۱۹

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: تبدیل وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز به دیزل پس از تایید در هیات تطبیق فرمانداری قزوین توسط این سازمان آغاز شد.

به گزارش ایلنا در قزوین، سیدمحمدمهدی تقوی با اعلام این خبر گفت: بالغ بر ۲ هزار ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گازسوز در کشور وجود داشت که تمامی آنها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار گازسوز بودن آنها، همگی به سوخت دیزل تبدیل شدند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افرود: پلیس راهور نیز به دلیل تغییر در ارکان این نوع اتوبوس ها، از تعویض پلاک و انتقال سند مالکیت آنها خودداری می کرد و برهمین اساس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین نسبت به تعیین تکلیف وضعیت اتوبوس های گازسوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی نیز قرار داشت، درصدد تغییر سوخت آنها اقدام کرد.

به گفته تقوی، پیشنهاد سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین تکلیف اتوبوس های تبدیلی در قالب سه راهکار به شورای اسلامی شهر قزوین ارایه شد که پس از تایید آن از سوی فرمانداری، کار تبدیل وضعیت سوخت این تعداد اتوبوس آغاز می شود.

این مسئول در خصوص سه روش پیشنهادی در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر قزوین، افزود: ۲ روش پشنهادی شامل پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز و اینکه بهره بردار می تواند با اتوبوس تبدیل وضعیت شده به مدت پنج سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به اورهال کردن اتوبوس خود تا سقف پنج میلیارد ریال نیز تسهیلات قرض الحسنه دریافت کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین، خاطر نشان کرد: در روش سوم نیز بهره بردار می تواند به ازای اتوبوس در اختیار خود، یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد که در این روش بهره بردار می تواند تا سقف ۴۹ درصد سهم مالکیت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز