خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کارگر؛

مطالبات کارگران قزوین در نشست تخصصی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۱۴

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با تشریح برنامه‌های هفته کارگر گفت: گردهمایی بزرگ کارگران استان و همچنین نشست تشکل‌های کارگری با مسئولین در این هفته برگزار می‌شود.

عیدعلی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به در پیش بودن هفته کارگر گفت: فردا، اولین روز از هفته کارگر است و آغازگر برنامه‌ها هم دیدار تشکل‌ها و فعالین جامعه کارگری با رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین ادامه داد: انتظار داریم این دیدار یک جانبه نبوده و علاوه بر مسئولین دولتی حاضر در جلسه، نمایندگان کارگران هم مطالبات خود را مطرح کنند و در نهایت رهنمودهای امسال را دریافت کنیم.

وی عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های جانبازان و شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و حضور کارگران و خانواده‌های آن‌ها در نماز جمعه شهرهای مختلف استان از دیگر برنامه‌های هفته کارگر است.

این فعال کارگری با اشاره به نشست تخصصی تشکل‌های کارگری ادامه داد: روز شنبه تشکل‌های کارگری با نمایندگان فعلی و منتخب و همچنین مسئولین استانی نشست خواهند داشت و در آن مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگی به طور تخصصی مطرح می‌شود.

وی اضافه کرد: در روز جهانی کارگر هم گردهمایی کارگران، بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها با حضور مسئولان را خواهیم داشت که در آن هم مطالبات جامعه کارگری بیان می‌شود.

کریمی، برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی، عیادت از بیماران بیمارستان تامین اجتماعی، حضور در واحدهای صنعتی و تقدیر از کارگران و همچنین ملاقات مسئولین استانی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولین به طور ویژه به مناسبت هفته کارگر توجه داشته باشند و در آن صدای جامعه کارگری شنیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز