خبرگزاری کار ایران

مراسم افطاری اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۲۶

مراسم سالانه افطار اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور باحضور جمعی از بازنشستگان وپیشکسوتان جامعه کارگری در محل دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واقع در خیابان طالقانی برگزار شد.

مراسم سالانه افطاری اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور باحضور جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان جامعه کارگری در محل دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واقع در خیابان طالقانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته(چهارشنبه یکم مرداد) مصادف با ۲۶ ماه مبارک رمضان، اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور در یک مراسم افطاری میزبان جمعی ازبازنشستگان و پیشکسوتان جامعه کارگری و خانواده‌هایشان بود.

در این مراسم که به سنت هرساله خانه کارگر در ماه رمضان برگزار شد، «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر و «حسن صادقی» معاون دبیر کل خانه کارگر در امور شهرستان‌ها و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری حضور داشتند.

«حسن صادقی»، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری درخصوص مراسم افطاری شب گذشته به ایلنا گفت: امسال نیز به سنت هرساله اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور، در شبهای ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری خود را با حضور بخشی از جامعه کارگری برگزار می‌کند و شب گذشته نیز این مراسم با حضور اعضای این اتحادیه برگزار شد.

وی با ابراز امیدواری به تحقق اهداف اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری اظهار داشت: اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با تمرکز بر رفع دردهای جامعه کارگری فعالیت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز