خبرگزاری کار ایران

به پاس ۳۰ سال خدمت صادقانه؛

از ۲۲۰ پیشکسوت آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۳

اجرای تئاتر طنز و موسیقی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود که با همکاری کارشناسی تعاون و رفاه برگزار شد.

ایلنا: به پاس ۳۰سال خدمت صادقانه از ۲۲۰ بازنشسته و پیشکسوت آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در تالار شهید مطهری تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز، در این مراسم مدیر این اداره ضمن تشکر از زحمات چندین ساله بازنشستگان گفت: شما به عنوان رهبران آموزش و پرورش هستید و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم.

کیوانی افزود: مطمئن هستم که افتخار معلمی همیشه همراه شماست و ما هر کجا هستیم، معلمی با گوشت و خون ما عجین شده است. وی همچنین اظهار امیدواری نمود که آموزش و پرورش از نظرات، راهنمایی‌ها و پیشنهادات شما استفاده کند.

در ادامه طاهری رییس سابق آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز ضمن تشکر از دست اندرکاران این برنامه به دوران بازنشستگی و نشاط اشاره نمود و گفت: مانوس بودن با قرآن، بیدار ماندن قبل از طلوع خورشید و رفتن به مسجد گرفتاری‌های زندگی را کم می‌کند.

رئیس کانون بازنشستگان خوزستان نیز گفت: بحثبیمه طلایی، درمان بازنشستگان و تلاش برای جذب فرزندان آنان در اولویت کاری ماست و اظهار امیدواری نمود که بازنشستگان با کانون ارتباط بیشتری برقرار نمایند.

در ادامه از ۲۲۰ بازنشسته آموزش وپرورش ناحیه ۳ در سالهای ۹۱ و ۹۲ با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

اجرای تئا‌تر طنز و موسیقی از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که با همکاری کار‌شناسی تعاون و رفاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز