خبرگزاری کار ایران

کارت‌های سوخت مشکل امنیتی داشته و به زودی جمع خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۲

سامانه‌ها مشکل سخت افزاری ندارند و مشکل نرم افزاری است و باید کارت‌های سوخت یا تغییر کند و یا جمع آوری شوند.

یک منبع آگاه در مرکز توسعه تجارت الکترونیک از ناامن بودن کارت‌های سوخت و تایید نشدن این کارت‌ها در تست آزمایشگاهی این مرکز خبر داد.
یک منبع آگاه در مرکز توسعه تجارت الکترونیک در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود سوءاستفاده از کارت‌های سوخت این مرکز اقدامی نمی‌کند اظهار داشت: حدود ۶ ماه قبل مرکز توسعه تجارت الکترونیک بر ناامن بودن این کارت‌ها تاکید کرد زیرا در تست‌های آزمایشگاهی مرکز امنیت کارت‌های سوخت رد شدند و مورد تایید قرار نگرفتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سامانه‌های سوخت قدیمی نشده و برنامه‌ای برای جمع آوری آن‌ها در دست نیست گفت: سامانه‌ها مشکل سخت افزاری ندارند و مشکل نرم افزاری است و باید کارت‌های سوخت یا تغییر کند و یا جمع آوری شوند.

به گزارش ایلنا، چندی پیش نیز رییس جایگاه داران سوخت به ایلنا گفته بود سامانه‌ای که طراحی شده برای سالهای ۸۵ و ۸۶ کاربرد داشته و نیازمند اصلاح و به روز شدن است و برای سال ۹۳ قابل استفاده نیست و سراسر مشکل است و روزانه شاهد دزدی‌های گوناگون در استفاده از این دستگاه‌ها هستیم به عنوان نمونه با دادن یک کد خاص به سامانه افراد می‌توانند با ارائه کارت سوخت خالی سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی دریافت کنند و این نقص این دستگاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز