خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

همهٔ نهادهای اجتماعی و آموزشی به فرهنگ قرآن رو بیاورند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۲

یکی از برنامه‌های دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان با قرآن است و امیدواریم کمیته امدادبا این رویکرد اوقات فراغت غنی و پرباری را برای دانش آموزان تحت پوشش خود فراهم کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، گفت: ‌اگر همهٔ نهادهای اجتماعی و آموزشی با کمک خانواده‌ها به فرهنگ قرآنی روی بیاورند مسلما می‌توان امیدوار بود انسان رشد یافته در مکتب قرآنی، ‌انسانی کاملی تربیت شود.
به گزارش ایلنا از مشهد، سید سعید سرابی با بیان اینکه قرآن بزرگ‌ترین ثروت و گنج بی‌پایان است، اظهار کرد: انسان قرآنی، به مسائل دنیوی توجهی ندارد چون با اعتقاد به روز قیامت و وجودحساب و کتاب برای اعمال انسان، ‌انرژی مضاعفی برای یک حیات پویا، زنده و جلب رضایت خداوند متعال عمل می‌کند.
وی با اشاره به نقش آموزش در نهادینه کردن قرآن، فعالیت کمیته امداد در امور فرهنگی را مثمرثمر خواند و افزود: اگر بتوانیم خانواده‌ها را نیز همراه این حرکت کنیم می‌توان به داشتن یک جامعهٔ قرآنی امیدوار بود.
سرابی خاطر نشان کرد: ‌یکی از برنامه‌های دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان با قرآن است و امیدواریم کمیته امدادبا این رویکرد اوقات فراغت غنی و پرباری را برای دانش آموزان تحت پوشش خود فراهم کند.
وی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات در دوره‌های بعد این نهاد، اعلام آمادگی خود را ابراز کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی در همه عرصه‌ها و بویژه قرآنکه از اهمیت خاصی برخوردار است، یک اقدام ترویجی و تبلیغی می‌باشد که امیدواریم این فعالیت کمیته امداد مداوم و مستمر شود.
سرابی تصریح کرد: کمیته امداد علاوه بر حمایت مالی حمایت معنوی و فکری را آغاز کرده است که این امر و نکته بسیار مهمی است که امیدواریم به تمام مجموعه‌های حمایتی دیگر اعم از بهزیستی و خیریه‌ها هم تعمیم پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز