خبرگزاری کار ایران

۶ راه مسدود در خراسان رضوی بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۹۸۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هفت راه فرعی و ۱۱ مسیر روستایی دیروز بر اثر سیل و ریزش کوه مسدود شد که تاکنون چهار راه فرعی و ۲ مسیر روستایی با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

به گزارش ایلنا، جعفر شهامت افزود: راه های بازگشایی شده در شهرستان های چناران، بردسکن، تربت حیدریه، قوچان، رشتخوار و کوهسرخ خراسان رضوی قرار داشته‌اند.

وی بیان کرد: همچنین ۱۲ جاده شامل سه راه فرعی و ۹ مسیر روستایی در حوزه شهرستان های فریمان، سرخس، طرقبه شاندیز، صالح آباد، سبزوار و باخرز کماکان مسدود است و تلاش عوامل راهداری برای پاکسازی و بازگشایی آنها، بی وقفه ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار کرد: کماکان تلاش راهداران برای بازگشایی و پاکسازی سطح جاده‌ها از گل و لای ناشی از سیلاب ادامه دارد.

شهامت بیان کرد: توصیه می شود رانندگان پیش از آغاز سفرهای جاده‌ای، آخرین وضعیت راه‌های استان را از طریق سامانه مرکز مدیریت راه های کشور یا شماره تلفن ۱۴۱ جویا شوند.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه‌های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز