خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تبریز اعلام کرد:

هشدار وزش تندباد و احتمال سقوط تجهیزات شهری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۵۹۱

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز نسبت به احتمال بروز حوادث و سقوط تجهیزات شهری در نتیجه وزش شدید تندباد هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، پرویز عباس نژاد گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش تندباد شدید از روز شنبه تا دوشنبه در تبریز و استان شهروندان مراقب بروز حوادث در نتیجه سقوط تجهیزات تابلوها و تجهیزات شهری باشند.

عباس نژاد با توصیه به شهروندان مبنی بر پرهیز از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر افزود: بر اساس پیش بینی های هواشناسی و شدت تندباد در تبریز، احتمال وارد آمدن خسارت به تجهیزات شهری وجود دارد.

وی افزود: با توجه به احتمال سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها و سازهای موقتی و همچنین سقوط اشیاء از ساختمان‌های مرتفع لازم است شهروندان عزیز هوشیاری و احتیاط در مواقع تردد را جدی بگیرند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به آماده باش نیروهای خدمات شهری گفت: احتمال شکستن نهالها و درختان در نتیجه وزش تندباد وجود دارد به همین دلیل شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی از پارک کردن اتومبیل ها در زیر درختان و محل های پرخطر اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز