خبرگزاری کار ایران

فصل جدید، میزبان سه مهاجم عرب: در انتظار درخشش ستاره‌های همسایه

فصل جدید، میزبان سه مهاجم عرب: در انتظار درخشش ستاره‌های همسایه
کد خبر : ۱۵۰۸۰۵۸

فصل بیست و چهارم لیگ برتر قرار است شاهد حضور سه مهاجم عرب یعنی آسو رستم و مهند علی عراقی و علاءالدین یاسین دالی اهل سوریه باشیم.

به گزارش ایلنا، تراکتور و تیم تازه صعود کرده چادرملو در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب دو ستاره تهاجمی از لیگ برتر عراق شدند. استقلال خوزستان نیز در نقل و انتقالات زمستانی فصل پیش آسو رستم عراقی را به خدمت گرفت که در مسیر بقا در لیگ برتر به کار این تیم آمد. 

تراکتور که دو فصل گذشته صفا هادی هافبک تیم ملی عراق را با سر و صدای زیاد جذب کرد، انتظارات را بر طرف نکرد و در این فصل به سراغ یک بازیکن عراقی دیگر در پست مهاجم رفت و موفق شد مهند علی مهاجم ۲۴ ساله تیم ملی فوتبال عراق را به خدمت بگیرد. با اینکه این بازیکن از زمان اوج خود فاصله دارد اما اسکوچیچ امیدوار است او فصل آینده آمار خوبی را در خط حمله تراکتور ثبت کند.

مهند علی که فصل گذشته در لیگ برتر عراق با ۱۶ گل زده در رده پنجم گلزنان برتر قرار گرفته بود، در فصل جدید قرار است برای کسب عنوان آقای گلی با رقبای سرسخت‌تری به رقابت بپردازد. 

در سوی دیگر علاء الدین یاسین دالی خرید جدید چادرملو اردکان، در رده‌بندی برترین گلزنان لیگ برتر عراق با ۱۸ گل زده بالاتر از مهند علی در رده سوم قرار گرفت. 

به نطر می‌رسد مهاجم تیم ملی سوریه در فصل جدید تا حد زیادی به تیمش کمک کند و چادرملو در مسیر تحمیل خودش به لیگ برتر، به چنین مهاجمی نیاز داشت. 

آسو رستم عراقی که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته با نظر سیروس پورموسوی به استقلال خوزستان اضافه شد، انتظارات را برطرف کرد و در ۱۴ بازی ۴ گل و ۲ پاس گل به ثمر رساند تا این تیم با حضور آسو رستم و سایر بازیکنان خارجی که به خدمت گرفته بود، خود را از انتهای جدول جدا کرد و در لیگ برتر ماندنی شد. 

حال در شرایطی که فصل جدید همه تیم‌ها بازیکنان خوبی را در اختیار دارند و رقابت از فصل گذشته سخت‌تر به نظر می‌رسد، بوژوویچ سرمربی خارجی استقلال، امیدوار است آسو رستم مانند دیگر بازیکنان خارجی این تیم بدرخشد و تیم خوزستانی به مانند فصل گذشته برای بقا نجنگد؛ بلکه در قامت تیم‌های مدعی ظاهر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز