خبرگزاری کار ایران

با کامبک پرسپولیس گریه کردم

کیانی: به پرسپولیسی بودنم افتخار می‌کنم

کیانی: به پرسپولیسی بودنم افتخار می‌کنم
کد خبر : ۱۵۲۶۲۳۴

ناهید کیانی گفت: پرسپولیس تا امروز ما را خیلی خوشحال کرده و امیدوارم از این به بعد هم به پرسپولیسی بودنمان افتخار کنیم.

به گزارش ایلنا، باشگاه پرسپولیس امروز (جمعه ۱۶ شهریور) به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس و همچنین پنجاه و یکمین سالروز دربی معروف شش تایی، جشنی را با حضور پیشکسوتان، بازیکنان، اعضای کادرفنی، هواداران و اهالی رسانه برگزار کرد.

ناهید کیانی دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۲۴ پاریس که پیش از این اعلام کرده بود پرسپولیسی است، امروز به جشن باشگاه پرسپولیس دعوت شده بود و مورد تشویق هواداران حاضر در سالن نیز قرار گرفت. 

او در این مراسم گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. چقدر لذت می‌برم از اینکه پرسپولیسی هستم و چقدر خوشحالم از اینکه در جشن 60 سالگی باشگاه حضور دارم. پرسپولیس تا امروز ما را خیلی خوشحال کرده و امیدوارم از این به بعد هم به پرسپولیسی بودنمان افتخار کنیم، ما در روز برد و باخت کنار پرسپولیس هستیم و همیشه همراه این تیم خواهیم بود.

او در مورد بستن صفحه مجازی خود و همچنین گرفتن پاداش مدال طلا عنوان کرد: من قبل از المپیک از فضای مجازی خداحافظی کردم و قول دادم که پست بعدی‌ام مدال المپیک خواهد بود و خوشحالم به قولم عمل کردم. در مورد پاداش هم به من لطف داشتند و گفتند چون تاریخ‌سازی کردی و اولین بانویی هستی که به فینال رفتی، پاداش طلا به تو تعلق پیدا می‌کند.

کیانی درباره هواداری خود از پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم نیز اظهار داشت: پرسپولیس همیشه نشان داده که تا لحظه آخر قابل پیش‌بینی نیست حتی اگر در جدول شرایط خوبی نداشته باشد. من در بازی با استقلال خوزستان در اردوی تیم ملی بودم و با کامبک پرسپولیس گریه کردم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز