خبرگزاری کار ایران

وضعیت بحرانی در فولاد؛ خارجی‌ها باید بروند

وضعیت بحرانی در فولاد؛ خارجی‌ها باید بروند
کد خبر : ۱۵۰۶۷۵۷

قانون جدید وضع‌شده درباره سهمیه بازیکنان خارجی باعث شده تا فولادی‌ها در شرایطی بحرانی قرار گیرند.

 

به گزارش فوتبال 360، یحیی گل‌محمدی بعد از نیم‌فصل دوری از چرخه سرمربیان لیگ برتری و بعد از تلاش نافرجامی که برای حضور روی نیمکت تراکتور تبریز داشت، سکان هدایت فولاد خوزستان را پذیرفته و امیدوار است که بتواند همراه فولاد روزهای خوبی را در فصل 04-1403 تجربه کند. در شرایطی گل‌محمدی در قامت سرمربی جدید فولاد معرفی شده که مدیران باشگاه خوزستانی بلافاصله بعد از استخدام او، در تلاش برای جذب بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی هستند تا بتوانند فهرست تیم‌شان را تکمیل کنند. ضمن آنکه حمید مطهری در کنار محمد عسکری و مارکو کاسر به عنوان دستیاران گل‌محمدی در فولاد انتخاب شده‌اند.

فولادی‌ها در روزهای گذشته موفق به جذب علی نعمتی، محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی شده‌اند و گفته می‌شود که تحرکات نقل‌وانتقالاتی فولاد ادامه خواهد داشت و محمدحسین مرادمند در کنار سینا اسدبیگی، سعید صادقی و محمدرضا اخباری از جمله بازیکنانی هستند که گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی نظر مساعدی نسبت به جذب آن‌ها دارد و مذاکرات برای توافق با این بازیکنان در حال انجام است تا به سرعت فهرست بازیکنان فولاد برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم تکمیل شود.

اوضاع بحرانی در اردوی فولاد

سرخ‌پوشان اهوازی در شرایطی مهیای حضور در فصل جدید می‌شوند که بدون‌شک مهم‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی، جذب بازیکن خارجی است. در مقایسه با فصل گذشته، یک سهمیه خارجی از تیم‌ها کسر شده و به جای (1+5)، هر تیم می‌تواند (1+4) بازیکن خارجی به خدمت بگیرد که البته زمزمه‌هایی درباره افزایش احتمالی سهمیه بازیکن خارجی به گوش می‌رسد. در این میان، در شرایطی سهمیه بازیکنان خارجی کاهش پیدا کرده که وضعیت در اردوی فولاد بحرانی است و عدم استفاده بهینه از بازیکنان خارجی قرمزپوشان در فصل گذشته دردسرساز بوده است.

نام 7 بازیکن خارجی در فهرست فولاد است اما ...

کریستوفر کنت در کنار موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، لوکاس کاندیدو، گادوین منشا، لوسیانو پریرا و ابراهیم حصار بازیکنان خارجی فولاد در فصل گذشته بودند که در نیم‌فصل نخست منشا در فهرست فولاد بود و در نیم‌فصل دوم جای خود را به حصار داد؛ آن‌هم در شرایطی‌که گادوین منشا همچنان با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارد و در حالی نام 7 بازیکن خارجی در فهرست فولاد دیده می‌شود که طبق دستورالعمل حاکم بر نقل‌وانتقالات و قراردادهای ورزشی، سرخ‌پوشان اهوازی حق استفاده از تنها یک بازیکن خارجی را در فصل پیش‌رو دارند!

تیمِ یحیی تنها یک سهمیه بازیکن خارجی دارد!

کنت، کولیبالی و باهیا بیش از 60 درصد از مدت زمان دیدارهای فولاد در فصل گذشته را در زمین مسابقه حضور داشتند اما لوکاس کاندیدو به همراه ابراهیم حصار، گادوین منشا و لوسیانو پریرا نتوانستند از قانون وضع‌شده تبعیت کنند و همین مسئله باعث شده تا 4 سهمیه خارجی فولاد از بین برود! با توجه به شرایط به‌وجود آمده، مدیران باشگاه فولاد در حال رایزنی برای افزایش سهمیه بازیکن خارجی هستند اما در صورتی‌که این اتفاق رخ ندهد، سرخ‌پوشان اهوازی امکان استفاده از تنها یک بازیکن خارجی را در فصل پیش‌رو دارند که این موضوع می‌تواند برای یحیی گل‌محمدی دردسرساز شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز