خبرگزاری کار ایران

درخشان: برای بستن پرسپولیس فصل جدید بزرگ فکر کنید

درخشان: برای بستن پرسپولیس فصل جدید بزرگ فکر کنید
کد خبر : ۱۴۹۵۶۴۶

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم باید در نقل و انتقالات قدرتمند ظاهر شود تا بتواند در رقابت‌های آسیایی حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در خصوص وضعیت پرسپولیس و تغییر سرمربی این تیم اظهار داشت: متاسفانه این مشکل چند سالی است که گریبان پرسپولیس را می‌گیرد. همیشه پرسپولیس در مقطع پیش فصل درگیر انتخاب سرمربی است، یا باید سرمربی جدید انتخاب کند یا درگیر مذاکره برای تمدید سرمربی قبلی خودش است و زمان زیادی را از دست می‌دهد. من نظرم این بود با توجه به شرایط تیم و قهرمانی، اوسمار بماند چرا که شرایط تیمش را خیلی خوب پیش برده و مدیریت کرده بود و با ورود نکردن به حاشیه‌ها  در سخت‌ترین مواقع که شاید اوج آن بازی مقابل استقلال خوزستان بود تیمش را برگرداند و به موفقیت رساند و کامبک رویایی زد. او نقش پررنگی در قهرمانی پرسپولیس داشت ولی حالا که رفته باید هرچه زودتر جانشین او مشخص شود.

وی در مورد اینکه کدام گزینه را برای نیمکت پرسپولیس پیشنهاد می‌دهد، گفت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم گزینه پیشنهاد دهد. پرسپولیس در شرایطی است که باید دنبال مربی دیگری باشند و باید به دنبال جذب مربی خارجی باشند. مربی خارجی از آنجا که در پرسپولیس عنوان قهرمانی به دست آورده شاید بهترین باشد و بیشتر مد نظر هواداران باشد. در حال حاضر هنوز اتفاقی رخ نداده و هنوز دیر نشده است، چرا که تیم‌های دیگر هم هنوز فعالیتشان را شروع نکردند و فرصت هست تا گزینه مناسبی را با بررسی کامل انتخاب کنند ولی خیلی هم نباید دست دست کنند تا زمان از دست برود. باشگاه باید در این زمینه با برنامه جلو برود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات باشگاه هم عنوان کرد: از مالکین جدید خواهشمندم به وضعیت پرسپولیس رسیدگی کنند و دیگر مشکلات زمان دولتی بودن را نداشته باشیم که بخواهیم هر روز از کمبود پول بنالیم. پرسپولیس باید به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی شرکت کند و با حریفان تا بن دندان مسلح بازی خواهد کرد و ما هم باید بزرگ فکر کنیم و به فکر جذب بازیکنان با کیفیت باشیم که بتوانیم با آنها رقابت کنیم.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز