خبرگزاری کار ایران

آشنایی با انواع گیفت کارت در بازار ایران سال 2024

آشنایی با انواع گیفت کارت در بازار ایران سال 2024
کد خبر : ۱۵۰۵۹۶۲

با انواع گیفت کارت پلی استیشن، اپل، فری فایر، آمازون، گیفت کارت استیم و... می‌توانید در سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی خریدهای خود را انجام دهید.

در سال‌های اخیر، سرویس‌های آنلاین بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به نوع جدیدی از هدایا خصوصا در ایران تبدیل شده‌اند. به دلیل تحریم‌های موجود، در سایت‌های بین‌المللی، امکان پرداخت مستقیم با کارت بانکی وجود ندارد؛ در نتیجه کاربران تلاش می‌کنند با استفاده از محصولاتی مانند گیفت کارت، از امکانات سرویس‌های آنلاین استفاده کنند.

در نتیجه آشنایی با انواع گیفت کارت به شما کمک می‌کند که کاربرد هرکدام از آن‌ها را بهتر درک کرده و خرید هوشمندانه‌تری داشته باشید. در واقع شما با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید تحریم‌ها و محدودیت‌ها را کنار زده، از سایت‌های خارجی خرید کرده و از خدمات آن‌ها بهره ببرید.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که گیفت‌کارت‌ها تنها به گیفت کارت گیم محدود می‌شوند و به‌ غیر از خرید بازی، کاربرد دیگری ندارند. درست است که این کارت‌ها یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها به شمار می‌آیند، اما علاوه برآن‌ها انواع گیفت کارت دیگری هم وجود دارند که کاربردهای متنوعی دارند.

برای اینکه بتوانید از قابلیت این کارت‌ها به‌درستی استفاده کنید، باید اطلاعات کاملی درباره انواع مختلف آن‌ها به دست بیاورید. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور کامل آن‌ها را معرفی و بررسی کنیم تا بر اساس سلیقه و نیاز خود بهترین گزینه‌ها را خریداری کنید.

انواع گیفت کارت و کاربرد آن‌ها

گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند و هرکدام برای خرید از فروشگاه و یا سایت خاصی طراحی شده‌اند. در واقع شرکت‌های معتبر دنیا برای اینکه دسترسی به امکانات و خدمات خود را برای کاربران آسان‌تر کنند، گیفت کارت‌های مخصوص خود را ارائه می‌کنند. با اینکه تعداد این کارت‌ها بسیار زیاد است، اما می‌توان آن‌ها را بر اساس کاربرد به سه دسته مختلف تقسیم کرد:

  1. گیفت کارت بازی

این کارت‌ها امکان خرید بازی‌های اصل و اورجینال را فراهم می‌کنند. کاربرد بسیار عالی این گیفت کارت‌ها باعث می‌شود که در میان انواع دیگر خود، محبوبیت بیشتری داشته باشد. گیفت کارت‌های بازی تنوع بالایی دارند؛ به همین دلیل تمام گیمرها می‌توانند بازی مورد نیاز کنسول خود را خریداری کنند. موارد زیر مهم‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های بازی هستند:

  • گیفت کارت پلی استیشن PSN & PS5 & PS4: شرکت سونی کارت پلی استیشن 4، 5 و PSN را ارائه می‌کند تا دسترسی به تمام بازی‌ها و خدمات خود را آسان کند. در واقع این گیفت کارت‌ها به شما اجازه می‌دهند که تحریم‌ها را دور زده و به‌راحتی در فروشگاه‌های پلی استیشن خرید کنید.

  • گیفت کارت ایکس باکس: کنسول ایکس باکس یکی دیگر از کنسول‌های محبوب و پرطرفدار است که خرید بازی‌های اصل و اورجینال آن برای گیمرهای ایرانی امکان‌پذیر نیست. شرکت مایکروسافت با عرضه گیفت کارت‌های متنوع ایکس باکس، امکان دسترسی به تمام بازی‌ها و خدمات خود را فراهم کرده است.

  • گیفت کارت فری فایر: بازی فری فایر یکی از بهترین بازی‌های سبک بتل رویال به شمار می‌آید که بدون داشتن تجهیزات پیشرفته امکان رقابت با رقبای خود را نخواهید داشت. شرکت گارنا برای اینکه دسترسی به تجهیزات را برای تمام کاربران فراهم کند، گیفت کارت فری فایر را در اختیار آن‌ها قرار داد. در واقع شما به کمک گیفت کارت فری فایر می‌توانید انواع تجهیزات بازی را خریداری کنید.

  • گیفت کارت استیم والت Steam: در میان انواع گیفت کارت بازی، استیم والت هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. در واقع این گیفت کارت به شما کمک می‌کند که به تمام بازی‌های پلتفرم استیم دسترسی پیدا کنید.

  • گیفت کارت ماین کرافت: بازی ماین کرافت یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است که برای انجام آن باید ابزارهای خاص آن را خریداری کنید. گیفت کارت ماین کرافت توسط موجونگ استودیو ارائه شده است تا شما بتوانید به کمک آن انواع ابزارهای بازی را خریداری کنید.

آشنایی با انواع گیفت کارت در بازار ایران سال 2024

  1. گیفت کارت پرداخت آنلاین

یکی دیگر از انواع گیفت کارت که محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد جامعه دارد گیفت کارت پرداخت آنلاین است. در واقع این نوع از گیفت کارت‌ها به شما اجازه می‌دهند که از سایت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ دنیا وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید. موارد زیر مهم‌ترین گیفت کارت‌های پرداخت آنلاین هستند:

  • گیفت کارت آمازون: در گذشته خرید از سایت بزرگ آمازون برای ایرانیان امکان‌پذیر نبود، اما در حال حاضر با استفاده از گیفت کارت آمازون می‌توانید انواع وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید.

  • گیفت کارت پی پال: سیستم انتقال پی پال یک بستر امن و مطمئن برای خرید از سایت‌های خارجی است. البته باید قبل از هر کاری حساب خود را به کمک گیفت کارت پی پال شارژ کنید.

  • گیفت کارت اسکریل: سیستم اسکریل یا مانی بوکرز هم یک سیستم پرداخت آنلاین است که با استفاده از آن می‌توان از سایت‌های خارجی وسایل مورد نیاز خود را خریداری کرد. گیفت کارت اسکریل اکانت شما را شارژ خواهد کرد تا بتوانید فرایند خرید را بدون مشکل خاصی آغاز کنید.

  • گیفت کارت اپن باکس: در میان انواع گیفت کارت پرداخت آنلاین، اپن باکس هم به دلیل قابلیت‌های بسیار عالی، محبوبیت بالایی دارد. در واقع این گیفت کارت به شما اجازه خرید از سایت‌های معتبر آمازون، Shell ،Dollar General Burger king و Circle را خواهد داد.

آشنایی با انواع گیفت کارت در بازار ایران سال 2024

  1. کارت اپلیکیشن یا پرداخت درون برنامه‌ای

برای دور زدن تحریم‌ها می‌توانید از انواع گیفت کارت اپلیکیشن یا پرداخت درون برنامه هم استفاده کنید. موارد زیر مهم‌ترین گیفت کارت‌های اپلیکیشن هستند که امکان خرید درون برنامه‌ای را برایتان فراهم می‌کنند.

  • گیفت کارت اپل: تمامی کاربران اپل می‌توانند به کمک گیفت کارت اپل حساب خود را شارژ کنند و به خدمات متنوع این شرکت دسترسی داشته باشند.

  • گیفت کارت گوگل پلی: دسترسی به خدمات گوگل پلی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست، اما شما با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و به تمام خدمات آن دسترسی داشته باشید.

  • گیفت کارت اسپاتیفای: با خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید در کمترین زمان ممکن به تمام آهنگ‌های جدید و قدیمی دسترسی داشته باشید و از تمام خدمات اسپاتیفای استفاده کنید.

  • گیفت کارت اپل موزیک: سرویس اپل موزیک یکی از بهترین سرویس‌های شرکت اپل است که دسترسی به آن برای کاربران ایرانی فراهم نیست. برای اینکه بتوانید از این سرویس استفاده کنید، باید خرید گیفت کارت اپل موزیک را در دستور کار قرار دهید.

سخن پایانی

آشنایی با انواع گیفت کارت باعث می‌شود که به‌راحتی تحریم‌ها را دور بزنید و به خدمات سایت‌های خارجی دسترسی پیدا کنید. در این مطلب به طور کامل انواع گیفت کارت را بر اساس کاربرد آن‌ها معرفی کردیم تا با اطلاعات کامل‌تری گیفت کارت مورد نظرتان را خریداری کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/news/selective-news/bestgame-gift-cards.html

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز