خبرگزاری کار ایران

دورسازی سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات در «نپاجا»

دورسازی سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات در «نپاجا»
کد خبر : ۱۵۰۲۵۶۳

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این دورسازی برای صرفه‌جویی در نیروی انسانی و انتقال مطلوب اطلاعات صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ صباحی‌فرد در دیدار با کارکنان عملیاتی، فنی و آمادی این نیرو در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نپاجا)، با تأکید بر لزوم تقویت پوشش پدافندی در جغرافیای متنوع ایران پهناور اظهار داشت: طراحی و توسعه سامانه سلاح‌ها و تجهیزات پدافندی از جمله اولویت‌های اصلی این نیرو در سال ۱۴۰۳ است که در این راستا می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح، نخبگان دانشگاه‌های مرتبط با علوم پدافندی، شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین کشور‌های هم‌پیمان استفاده شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: دستاورد‌ها و توانمندی‌های پدافند هوایی که با وجود اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه صورت‌گرفته، همواره در حال رشد و پیشرفت است و ما امیدواریم با رفع تحریم‌ها و تبادل دانش فنی و نظامی بتوانیم تجربه‌های علمی و فنی اندوختۀ خود را با سایر کشور‌ها به اشتراک بگذاریم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تأکید بر لزوم شناسایی تهدیدات علیه سامانه‌های پدافندی و نقاط حساس، از رویکرد جدی این نیرو در دورسازی سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات در نیروی پدافند هوایی به‌منظور صرفه‌جویی در نیروی انسانی و انتقال مطلوب اطلاعات خبر داد. 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: با صرفه‌جویی در نیروی انسانی، ارتقای سامانه‌های به‌روز پدافندی به‌ویژه در نقاط سخت‌گذر و همچنین آموزش صحیح و استفاده از تجربه پیشکسوتان عرصه پدافندی، شاهد موفقیت‌های چشمگیری در این حوزه خواهیم بود.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: تجهیز، بهینه‌سازی، به‌روزرسانی و افزایش کارایی سامانه‌سلاح‌های یگان‌های پدافندی و نیز ارتقای قدرت پهپادی با توجه‌ به تهدیدات متصور در حال انجام است که در این عرصه سعی بر بومی‌سازی و عدم وابستگی به بیرون از کشور داشته‌ایم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز