خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران:

دولت جدید با همکاری با مجلس در حد کمال کابینه‌اش را در اختیار دارد

دولت جدید با همکاری با مجلس در حد کمال کابینه‌اش را در اختیار دارد
کد خبر : ۱۵۲۱۲۹۳

خطیب نماز جمعه تهران گفت: دولت جدید با همکاری با مجلس کابینه‌اش در حد کمال در اختیارش قرار دارد و امیدواریم در حد شهید رئیسی خود را ببیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران خطاب به نمازگزاران گفت: مردم شما همیشه برای انقلاب و اسلام از خودتان گذشته‌اید، شما رونق اربعین و عاشورا هستید.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران بیان کرد: حرکت اربیعنی بدون بخشنامه و خودجوش افتاده است. این ما نیستیم کربلا می‌رویم امام حسین است که ما را به کربلا می‌برد.

وی افزود:در این مانور اقتدار و عزت مردم و دولت ایران سهیم هستند‌. از مردم ، دولت و حشدالشعبی عراق تشکر داریم. دولت عراق با تأمین امنیت  مشوق حرکت اربعین است.

صدیقی گفت:شهید رئیسی یک عنصر متدین بود‌، قلب رقیق عاشق خدمت داشت و بسیار ستودنی بود. این رئیس با کابینه متناسب خودش نشان داد زندگی‌اش مردم هستند ، به خودش فکر نکرد، به زن و بچه‌اش فکر نکرد. به فحش ها و ناسزاها هرگز اعتنا نکرد و پاسخ همه این‌ها خلعت شهادت بود. اما یک چنین رئیس جمهوری از دست ما رفت، شاید ناشکری کردیم ، این رئیس جمهور یک خیمه اهل بیت بود و خاطر جمع بودیم خائن نیست، کشور فروش نیست .

صدیقی افزود: در شبی که همه در سر خودشان می‌زدند حضرت آقا مسئولان را جمع کرد و چنان خاطر جمعی را در کابینه به وجود آورد که انگاری آب از آب تکان نخورد. مجلس خبرگان و دوازدهم آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد: دولت جدید با همکاری با مجلس کابینه‌اش در حد کمال در اختیارش قرار دارد و امیدواریم در حد شهید رئیسی خود را ببیند. 

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: دیدید برخی از روسای جمهور سابق از چشم‌ها افتادند.

صدیقی ادامه داد:هدف ولایت‌مداری است. مسئولان مردمی و کارآمد باشند.

وی یادآور شد: از پرچمدار جبهه دیانت، فرهنگ، تمدن، معنویت، انقلاب، جهاد و همه خوبی‌ها، نایب امام زمان، مقام معظم رهبری که طراح همه اموری که مایه عزت امت اسلامی می‌شوند، تشکر می‌کنیم.همچنین در این مدت یکی پس از دیگری پیشرفت‌های نظامی و عظمت‌های دفاعی و تربیت جوانانی مانند شهید حججی را در مکتب حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم که باید تشکر کرد.

در عین حال باید از شما ملت که در این حماسه و رزمایش عظیم راهپیمایی اربعین، در این مانور انتظار و اقتدار که هم مردم و هم دولت در این مدت در آن نقش داشتند و این عظمت خلق شده سهیم هستند، تشکر ویژه کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز