خبرگزاری کار ایران

دانلود ترجمه کتاب inside reading 1

دانلود ترجمه کتاب inside reading 1
کد خبر : ۱۲۱۲۴۰۱

دانلود ترجمه کتاب inside reading 1

 شامل کتاب اینساید ریدینگ 1 زبان اصلی

همراه ترجمه کامل با پاسخ ها و راهنما

تایپ شده با کیفیت بالا فرمت :PDF

دانلود  کتاب

درباره کتاب:

Reading  به معنی واقعی کلمه نشان دهنده همکاری است. به این معنا که این پروژه از توازن تخصص تیمی در انتشارات دانشگاه آکسفورد (OUP) و مجموعه­ای از شرکت کنندگان ماهر از چندین دانشگاه حاصل شد. این پروژه بدون سرمایه گذاری و استعداد قابل توجه از هر دو طرف محقق نمی­شد.

 این ایده با همکاری و حمایت تیم تحریریه OUP مستقر شد و توسعه یافت. من به ویژه از پیترو آلونگی دانلود ترجمه کتاب inside reading 1 که دیدگاهش برای این مجموعه با شناخت رابطه متقابل بین ریدینگ و واژگان آغاز شد. هم­چنین از دنا دانیل، سردبیر این پروژه، و جانت آیچیسون برای مشارکت او در مراحل اولیه این سرمایه‌گذاری سپاسگزارم.

دانلود کتاب inside reading 1 با ترجمه فارسی

 

OUP  با مشارکت شرکت کنندگان محیط­های مختلف دانشگاهی پیوست. ابتدا، آوریل کاکس، دانشگاه  مسی، نیوزلند، فهرست کلمات آکادمیک را ایجاد کرد، مجموعه­ای اصولی و مبتنی بر تحقیق از کلمات آکادمیک که هم به بسیاری از تحقیقاتی که از این پروژه پشتیبانی می­کنند و هم به خود موارد درسی سوق داده شده است. دکتر تام کلامر، رئیس علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فولرتون (CSUF)، مشارکت من را در این پروژه، ابتدا با تایید ارزش آن، سپس با فراهم کردن زمان مورد نیاز، ممکن ساخت. کمک و بینش توسط شرکت کنندگان CSUF، پاتریشیا بالدراس، آرلین بورگمایر، و مارگارت پلنرت، و همچنین بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد TESOL در CSUE ارائه شد.

 در نهایت، از بسیاری از داورانی که در این مسیر به ما بازخورد دادند، تشکر می‌کنیم: نانسی باوم، دانشگاه تگزاس در آرلینگتون. آدل کامو، دانشگاه جورج میسون؛ کارول کالینز، کالج جامعه نورثهمپتون؛ جنیفر فارنل، دانشگاه کانکتیکات، ALP، لوری فریزیر، دانشگاه مینه سوتا: دبی گلد، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، لانگ بیچ، علی؛ جانت هارکلرود و تونی راندال، کالج اجتماعی سانتا مونیکا، ماریان هسو سانتلی، کالج شهرستان میدلسکس. استیو جونز، کالج اجتماعی فیلادلفیا؛ لوسیل کینگ، دانشگاه کانکتیکات، شال لیمینگ، آکادمی دانشگاه هنر، سانفرانسیسکو، گری لوتون، دانشگاه ویکتوریا، دیوید مایندوک، دانشگاه دنور؛ ویلیام موریل، دانشگاه واشنگتن؛ و پگی آلپتکین. این در واقع همکاری است!

 

دانلود ترجمه کتاب INSIDE READING 1 با راهنما

از نویسنده

من از پیترو آلونگی و دنا دانیل از انتشارات دانشگاه آکسفورد به خاطر لطف و پشتکارشان در هدایت خلق این کتاب بسیار سپاسگزارم. هم­چنین می‌خواهم از شریل زیمرمن به‌خاطر این­که یک همکار فوق‌العاده حامی و راهنمای قابل اعتماد طولانی مدت آموزش واژگان بود، تشکر ‌کنم. به علاوه، مایلم از همه همکارانم در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فولرتون، و مدرسه آموزش مداوم کانتی نورث اورنج به خاطر سخاوتمندی و حرفه­ای گری مستمرشان قدردانی کنم

یک رابطه طبیعی بین خواندن آکادمیک و یادگیری کلمات وجود دارد. Inside Reading یک مجموعه ریدینگ و لغات چهار سطحی است که برای استفاده از این رابطه به دانلود کتاب inside reading 1 نحو طراحی شده است. از طریق آموزش اصولی و تمرین با استراتژی­ها و مهارت­های ریدینگ، دانش آموزان توانایی خود را در درک مطالب ریدینگ افزایش می­دهند. به همین ترتیب، از طریق یک رویکرد اصولی به ماهیت پیچیده دانش واژگان، یادگیرندگان بهتر یاد می­گیرند که چگونه ماهیت پیچیده یادگیری کلمات آکادمیک را درک کنند. Inside Reading 1 برای دانش آموزان در سطح پایین­تر از حد متوسط در نظر گرفته شده است.

دانلود ترجمه کتاب inside reading 1

در مراحل ابتدایی یادگیری زبان، زمانی که زبان آموز در حال برقراری ارتباط ساده بین کلمات شفاهی آشنا و اشکال نوشتاری است، دانش واژگان نقش مهمی ایفا می­کند. در مراحل بعدی، مانند مواردی که Inside Reading به آن­ها پرداخته است، یادگیری کلمات و خواندن به طور فزاینده‌ای به یکدیگر وابسته هستند: دانش غنی کلمه، ریدینگ را تسهیل می­بخشد و مهارت‌های مؤثر ریدینگ درک واژگان و یادگیری را تسهیل می­بخشد.

دانش کلمه­ای که در این فرآیند متقابل مورد نیاز خواننده است، بیش از دانش تعاریف است واقعاً دانستن یک کلمه به اندازه کافی برای استفاده از آن در ریدینگ (و هم­چنین در تولید) به معنای دانستن چیزی در مورد دستور زبان، شکل­های کلمه، ترکیبات آن، سیاق کلام، انجمن­ها، و مقدار زیادی در مورد معنای آن، از جمله مفاهیم و معانی آن است. ممکن است از هر یک از این اطلاعات استفاده شود تا به خواننده کمک کند استنباط لازم برای درک معنای دانلود کتاب inside reading 1 در یک متن خاص را انجام دهد. به عنوان مثال، معنای یک متن را می­توان به طور کامل با یک مفهوم کنترل کرد:

او صرفه جو بود. (معنای مثبت)

او خسیس بود. (معنای منفی)

به صورت دستوری

برای حافظه اش ارزش قائل بود.

برای خاطراتش ارزش قائل بود.

یا معنای جایگزین

زایمان سخت بود. (کار فیزیکی در مقابل زایمان)

Inside Reading پیچیدگی دانستن یک کلمه را تشخیص می­دهد. به دانش آموزان تمرین مکرر و متنوع با تمام جنبه­های دانش کلمه داده می­شود. فعالیت‌های واژگانی ارتباط نزدیکی در موضوع با انتخاب‌های ریدینگ دارند، و در استفاده واقعی از یک کلمه و فرصت‌هایی برای کار با معانی، ویژگی‌های دستوری، فرم‌های کلمه، ترکیب‌بندی‌ها، سیاق کلام، و تداعی‌های آن استفاده می‌کنند.

پیوستن آموزش اصولی واژگان به آموزش ریدینگ آکادمیک، هم طبیعی و هم مؤثر است. Inside Reading برای پرداختن به رابطه متقابل بین ریدینگ و واژگان و استفاده از آن برای کمک به دانش آموزان برای توسعه مهارت تحصیلی طراحی شده است.

نگاهی دقیق­تر به ریدینگ آکادمیک

دانش آموزانی که برای کار آکادمیک آماده می­شوند از آموزش­هایی بهره­مند می­شوند که دانلود کتاب inside reading 1 توجه به زبان و هم­چنین توجه به روند ریدینگ است. مدل ریدینگ تعاملی نشان می‌دهد که خواندن فرآیندی فعال است که در آن خوانندگان از پردازش از بالا به پایین (معنا به متن) و هم­چنین پردازش از پایین به بالا (رمزگشایی کلمات و سایر جزئیات زبان) استفاده می‌کنند

 جنبه از بالا به پایین این ساختار نشان می‌دهد که ریدینگ توسط مطالب خواندنی دانلود ترجمه کتاب inside reading 1 و مرتبطی که طیفی از دانش را در ذهن خواننده فعال می‌کند، تسهیل می‌شود، دانشی که در طول عمل خواندن پالایش و گسترش می‌یابد.

جنبه پایین به بالای این مدل نشان می­دهد که زبان آموز باید به مهارت زبان از جمله واژگان توجه کند. دانلود کتاب inside reading 1 دوره ریدینگ آکادمیک باید به آموزش استراتژی­های خواندن در سطوح بالاتر بدون غفلت از نیاز به پشتیبانی زبان بپردازد.

Inside Reading به هر دو طرف مدل تعاملی می­پردازد. مطالعه‌ها و فعالیت‌های آکادمیک با علاقه بالا فرصت‌هایی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا با تسلط بر طیف گسترده‌ای از استراتژی‌ها و مهارت‌ها، از تجربیات زندگی استفاده کنند.

دانلود ترجمه کتاب inside reading 1

  • نگاه کلی
  • مرور اجمالی
  • استفاده از نشانه­های متنی برای روشن شدن معنا
  • یافتن ایده اصلی
  • خلاصه کردن
  • استنتاج کردن.

آموزش و تمرین غنی واژگانی که لغات را از فهرست واژه‌های آکادمیک (AWL) هدف قرار می‌دهد، فرصت‌هایی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا مهارت زبان خود و توانایی خود را برای رمزگشایی و پردازش واژگان بهبود بخشند.

نگاهی دقیق­تر به واژگان آکادمیک

واژگان آکادمیک شامل آن دسته از کلماتی است که به طور گسترده در همه حوزه­های آکادمیک استفاده می­شود، اما لزوماً در سایر حوزه­ها رایج نیستند. آن­ها کلماتی هستند که در ثبت نام دانشگاهی مورد نیاز دانشجویانی هستند که قصد ادامه تحصیلات عالی را دارند. آن­ها کلمات فنی مورد استفاده در یک رشته دانشگاهی یا رشته دیگر نیستند (به عنوان مثال، ژنتیک، امانتداری، پروتون)، بلکه در همه حوزه­های دانشگاهی، اغلب در نقش حمایتی (جانشینی، عملکرد، مهار) یافت می­شوند.

اصولی‌ترین و پذیرفته‌شده‌ترین فهرست کلمات آکادمیک تا به امروز، فهرست واژه‌های آکادمیک (AWL) است که توسط Averil Coxhead در سال 2000 گردآوری شد. انتخاب آن بر اساس مجموعه‌ای از 3.5 میلیون کلمه متن در حال اجرا از مواد دانشگاهی در چهار رشته دانشگاهی بود: علوم انسانی، تجارت، حقوق، و علوم فیزیکی و زیستی. معیار انتخاب 570 خانواده کلمه در AWL این بود که کلمات به طور مکرر و یکنواخت در طیف وسیعی از متون دانشگاهی ظاهر شوند و در بین 2000 کلمه رایج انگلیسی که توسط فهرست خدمات عمومی مشخص شده است ظاهر نشوند.

 

 

دانلود پاسخنامه کتاب inside reading 1

در چهار سطح Inside Reading، دانش آموزان با خانواده­های 570 کلمه­ای AWL با سرعت تدریجی حدود 15 کلمه در هر واحد آشنا می­شوند. استفاده از آن­ها معتبر است، ریدینگ­هایی که در آن­ها ظاهر می­شوند بسیار مورد نظر است، و کلمات در انواع فعالیت­ها تمرین و بازیابی می­شوند، که هم درک ریدینگ و هم یادگیری کلمات را تسهیل می­کند.

تحقیقات زیادی در مورد شرایط بهینه کلاس درس برای تسهیل یادگیری کلمات انجام شده است. این تحقیق به چند عامل کلیدی اشاره می­کند.

توجه: قبل از یادگیری کلمات جدید، باید به آن­ها توجه کرد. اشمیت در فرضیه معروف خود، توجه به حالت را شرط لازم و کافی برای تبدیل ورودی به پذیرش می‌داند. از سوی دیگر، یادگیری اتفاقی به وضوح هم ممکن و هم مؤثر است، زمانی که خواسته‌های یک کار، توجه را بر آنچه باید آموخته ‌شود متمرکز کند.

Inside Reading به دو صورت توجه را تسهیل می­بخشد. کلمات هدف در اولین تکرار با حروف پررنگ چاپ می‌شوند تا توجه دانش‌آموزان را به زمینه، کاربرد و شکل کلمه جلب کنند. سپس به دانش آموزان فرصت­های مکرر ارائه می­شود تا در فعالیت­ها و بحث­ها بر آن­ها تمرکز کنند. Inside Reading هم­چنین فعالیت­ها و وظایفی را به کلمات مورد نظر خاص اختصاص می­دهد. این اغلب با یک کادر ارائه همراه است که اطلاعاتی در مورد کلمه، اعضای خانواده و کاربرد آن ارائه می­دهد.

معلمان می‌توانند با پیش‌آموزش کلمات انتخاب‌شده از طریق «آموزش غنی»، به این معنی که بر معنای دانستن یک کلمه تمرکز کنند، به کلمه در بیش از یک موقعیت نگاه کنند و فراگیران را در پردازش فعال کلمه‌ها مشارکت دهند، توجه بیش­تری را تسهیل بخشند. Inside Reading با ارائه فعالیت‌های جذابی که از کلمات مورد نظر در دانلود کتاب inside reading 1 کتبی و دانلود ترجمه کتاب inside reading 1 استفاده می‌کند و به آن­ها توجه می‌کند، آموزش غنی را تسهیل می­بخشد.

تکرار: یادگیری کلمات افزایشی است. یک زبان آموز قادر است با هر برخورد دانش جدیدی در مورد یک کلمه به دست آورد. تکرار هم­چنین به حافظه یادگیرنده کمک می­کند که - قرار گرفتن در معرض چندگانه در فواصل زمانی مختلف به طور چشمگیری در تقویت حافظه موثر است.

دانلود رایگان جواب تمرین های کتاب inside reading 1

تکرار به تنهایی باعث یادگیری نمی­شود. انواع و فواصل تکرارها نیز مهم است.

تحقیقات نشان می‌دهد که کلمات زمانی به بهترین شکل حفظ می‌شوند که تمرین با یک کلمه جدید مختصر باشد اما کلمه چندین بار در فواصل زمانی فزاینده تکرار شود Inside Reading چندین قرار گرفتن در معرض کلمات را در فواصل زمانی مختلف فراهم می‌کند و برای کمک به این فرآیند، واژگان را در سراسر کتاب بازیابی می‌کند.

مشارکت یادگیرنده: فعالیت­های یادگیری کلمه به دلیل تعاملی بودن یا ارتباطی بودن تضمین نمی­شود که موثر باشند. فعالیت­ها یا تکالیف زمانی بیش­ترین تاثیر را دارند که فراگیران بیش­تر درگیر آن­ها باشند. درگیری بهینه با نیاز درک شده خود یادگیرنده به کلمه ناشناخته، میل به جستجوی اطلاعات مورد نیاز برای کار، و تلاش صرف شده برای مقایسه کلمه با کلمات دیگر مشخص می­شود. مشخص شده است که هر چه سطح درگیری یادگیرنده بیش­تر باشد، حفظ بهتر است

فعالیت‌های Inside Reading  فرصت‌هایی را برای مشارکت در استفاده از کلمات مورد نظر در دو سطح فراهم می‌کند:

"سطح کلمه"، که در آن کلمات به منظور تمرکز بر جنبه­هایی مانند معنا، اشتقاق، ویژگی­های دستوری و تداعی­ها به صورت جداگانه تمرین می­شوند.

"سطح جمله"، جایی که زبان آموزان با نوشتن و بازنویسی جملات به مطالب خوانده شده پاسخ می­دهند.

از آن­جایی که فعالیت­ها بر اساس دو ریدینگ با علاقه بالا از هر واحد است، آن­ها دانلود کتاب inside reading 1 مکرری را برای معلم فراهم می­کنند تا مشارکت یادگیرنده را بهینه کند.

آموزش و تمرین با انواع دانش لغت: دانستن یک کلمه به معنای دانستن مقدار زیادی از کلمه است. فعالیت­های این کتاب شامل تمرین با تمام جنبه­های دانش کلمه است: شکل (چه شفاهی و چه کتبی)، معنی چندگانه، معانی، ترکیب­ها، ویژگی­های دستوری، مشتقات، سیاق کلام، و تداعی­ها.

دانلود کتاب inside reading 1

 

کمک به دانش‌آموزان برای تبدیل شدن به زبان‌آموز مستقل: هیچ درس یا کتابی نمی‌تواند به تمام کلماتی که یک زبان‌آموز به آن نیاز دارد پاسخ دهد. دانلود ترجمه کتاب inside reading 1 باید یک کلاس را با مهارت­ها و استراتژی­های جدید برای یادگیری کلمات ترک کنند تا بتوانند در هنگام مواجهه با کلمات جدید متوجه شوند و به طور موثر تمرین کنند. Inside Reading شامل چندین ویژگی برای کمک به دانش آموزان برای تبدیل شدن به زبان آموزان مستقل است. یکی یک فعالیت خودارزیابی است که هر واحد را شروع و پایان می­دهد. دانش آموزان سطح دانش خود را از هر کلمه ارزیابی می­کنند، از ندانستن یک کلمه، تا تشخیص کلمه، و سپس تا دو سطح استفاده از کلمه.

این تمرین ماهیت افزایشی دانش کلمات را نشان می­دهد و یادگیرندگان را به سمت شناسایی آن­چه می­دانند و آن­چه باید بدانند راهنمایی می­کند. دانش‌آموزان می‌توانند پیشرفت بهتری داشته باشند اگر جنبه‌های دانش لغت مورد نیاز خود را به دقت شناسایی کنند. ویژگی دیگر استفاده از منابع و منابع آنلاین است: برای آماده سازی بیش­تر دانش آموزان برای یادگیری مستقل کلمات، آموزش و تمرین در استفاده از فرهنگ لغت و منابع آنلاین در سراسر کتاب ارائه شده است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
پیشنهاد امروز