خبرگزاری کار ایران

نماینده ادوار مجلس:

ملت با انتخاب دکتر پزشکیان عدالت سیاسی را به کشور بازگردانند

ملت با انتخاب دکتر پزشکیان عدالت سیاسی را به کشور بازگردانند
کد خبر : ۱۴۹۳۹۴۹

مردم با انتخابات قهر هستند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در استان قزوین گفت: امروز در کارزار انتخابات پنج به یک در حال رقابت هستیم و بعد از خدا تنها زور ملت است که می‌تواند حق را ادا کند و عدالت را به این کشور بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین شیخ قدرت‌الله علیخانی در مراسم افتتاحیه ستاد دکتر پزشکیان در شهرستان تاکستان اظهار کرد: تأیید صلاحیت دکتر مسعود پزشکیان، روزنه‌ای از امید را در بین مردم و فعالان سیاسی ایجاد کرده است که امیدواریم در ادامه مسیر این روزنه را کور نکنند.

وی افزود: با شناختی که از مقام معظم رهبری دارم، معتقدم ایشان در کارزار انتخابات یک رقابت مسالمت آمیز دو طرفه را ترجیح می‌دهند اما متأسفانه تندروها چندین سال متوالی، تلاش‌بر یک طرفه کردن انتخابات داشتند.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: من در اردوگاه اصلاح طلبان هستم و با سران این جبهه در سراسر کشور ارتباط دارم و اذعان دارم که همیشه ترجیح اصلاح‌طلبان یک رقابت مسالمت‌آمیز و سالم بوده است و از اینکه اصولگرایان در این دور از رقابت پذیرفته‌اند که باید به اصلاح طلبان نیز میدان داد جای بسی امیدواری است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی که سه ماه گذشته برگزار شد، شخصاً از دکتر مسعود پزشکیان دعوت به ثبت نام و حضور مجدد ایشان در بهارستان کردم چراکه در آینده ایشان را یکی از نامزدهای ریاست جمهوری می‌دانستم.

مردم با انتخابات قهر هستند

حجت الاسلام علیخانی، ضمن ابراز تأثر از رد صلاحیت دکتر لاریجانی، جهانگیری و آخوندی تصریح کرد: باید قبول کنیم که مردم با انتخابات قهر هستند و دوره شعارهای پوپولیستی با عنوان صدای ملت گذشته است و باید قبول کنیم که هر شهروند خودش با رسانه‌های مجازی‌ای که دارد؛ یک صدا است.

وی خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی به دکتر پزشکیان توصیه کردم که در مصاحبه‌‌ها و مناظرات کمی سعه‌صبر داشته باشند و از صحبت‌های تند بپرهیزند.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز در کارزار انتخابات پنج به یک در حال رقابت هستیم و بعد از خدا تنها زور ملت است که می‌تواند حق را ادا کند و عدالت را به این کشور بازگرداند.

مجریان برگزار کننده انتخابات، از رأی مردم صیانت کنند

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان اجرایی در سراسر کشور و به خصوص در استان قزوین  بی‌طرفی خود را اعلام کرده و از رأی مردم صیانت کنند.

حجت الاسلام علیخانی، ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری اظهار کرد: از ملت ایران خواستارم که به خواست نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین برای شادی روح امام راحل انقلاب اسلامی در ۸ تیر ماه پای صندوق‌های رای بیایند.

وی تصریح کرد: اگر کابینه دولت قبلی قوی بود، امروز این همه مشکل بر سر راه ملت و ایران نبود. اگر بخواهیم واقع بینانه به وضعیت کشور نگاه کنیم هیچ یک از مشکلات اساسی کشور از جمله انرژی هسته‌ای و برجام حل نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیخانی عنوان کرد: جای بسی تاسف است که از کابینه‌ دولت سیزدهم ۱۶ نفر از وزرا برای یکی دیگر از وزرای خود نامه امضاء می‌کنند و محضر شورای نگهبان می‌برند تا وزیر مورد نظرشان تأیید صلاحیت شود. همچنین پنج نفر از اعضای کابینه دولت برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام حضور می‌کنند، این حرکت بسیار ناپسند و فرصت طلبانه است.

وی در پایان خطاب به شهروندان قزوینی گفت: برای خیر و صلاح مملکت و مردم، قهر انتخاباتی را کنار بگذارید و اگر احساس می‌کنید که مدیریت ضعیف بر جامعه ایران، حکمران است؛ حتماً برای اصلاح در انتخابات مشارکت داشته باشید. همه جریانات سیاسی و دلسوزان و معتمدان، باید مردم را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کنند تا مدیریت اجرایی کشور در اختیار مدیران با تجربه، متخصص و دلسوز قرار بگیرد البته همه مدیران انسان‌های خوبی هستند، اما اگر مدیریت در اختیار مدیران ضعیف و بی تجربه قرار گیرد، ظرفیت و فرصت‌های توسعه کشور از دست می‌رود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز