خبرگزاری کار ایران

در نخستین جلسه ستاد دهه فجر در گیلان مطرح شد ؛

در انتخاب سخنرانان مراسم جشن انقلاب دقت بیشتری صورت گیرد

در انتخاب سخنرانان مراسم  جشن انقلاب دقت بیشتری صورت گیرد
کد خبر : ۸۴۹۲۱۵

نماینده عالی دولت در گیلان در نخستین جلسه ستاد دهه فجر استان، با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی مردم در برپایی جشن های انقلاب گفت: باید با امیدافزایی، وفاق و وحدت ملی را تقویت کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در این جلسه ، به اهمیت انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی و تاریخی قرن بیستم اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر، خصوصاً جشن‌های سرور و شادمانی انقلاب، باید مظهر شکوه ملی و تجلی اراده مردم برای پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب باشد.

وی گفت: تبیین و انتقال اندیشه‌‌های ناب انقلاب اسلامی خصوصاً به نسل جوان با بهره‌گیری از جلوه‌های هنری و خلاقیت آن‌گونه که واقعیت های انقلاب از عظمت این مردم، بنیانگذار آن و بر پایه دین مبین اسلام بوده، یک ضرورت است.

وی افزود: در این راستا لازم است از تمامی ظرفیت‌ها برای نقش‌آفرینی و امیدافزایی مردم در این مناسبت خجسته و بزرگ بهره گیری شود.

زارع با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هیچ کس حق ندارد مردم را دلسرد کند و نیز بیان خدمات دولت به عنوان دستاوردهای نظام به مردم در راستای افزایش امید به انقلاب اسلامی است، گفت: در انتخاب سخنرانان به ویژه در جهت پیشگیری از آسیب ها، باتوجه به قرارگرفتن در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، باید دقت بیشتری شود.

وی تصریح کرد: از ظرفیت عید انقلاب باید برای تشویق و ترغیب مردم در جهت مشارکت و حضور گسترده در انتخابات دوم اسفندماه که از رسالت ها و آرمان های انقلاب، امام راحل (ره) و شهدا بوده؛ به نحو شایسته استفاده کنیم.

استاندار گیلان به روحیه خدمتگذاری صادقانه خادمان مردم در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: قطعاً با بهره‌گیری از ظرفیت های مختلف برای ارائه خدمات رایگان به مردم استفاده می شود.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز