با اجرای ۱۲۹ پروژه در سال ۹۷؛
تعداد مشترکان گاز در گیلان از یکمیلیون و 55 هزار گذشت
مدیرعامل گاز گیلان گفت: تعداد مشترکان گاز در گیلان از یک میلیون و 55 هزار گذشت.
به گزارش ایلنا از رشت، شرکت گاز استان گیلان در سال 1397 اقدامات گستردهای را برای بهرهمندی هرچه بیشتر گیلانیان از نعمت گاز طبیعی به انجام رسانده که از جمله آنها میتوان به گازرسانی به 56 روستا و افزایش درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان به 94.6 درصد اشاره کرد.
حسین اکبر افزود: این شرکت هم اکنون بیش از یکمیلیون و 55 هزار مشترک گاز طبیعی دارد که بیش از 43 هزار از این تعداد را در سال 97 جذب کرده و متوسط درصد بهرهمندی خانوارهای شهری و روستایی استان 98 درصد است.
شرکت گاز استان گیلان در سال جاری بالغ بر 13 هزار و 500 انشعاب گاز نصب کرده تا مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از 581 افزایش یابد. این شرکت همچنین بالغ بر 400 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سال 97 به انجام رسانده که با احتساب این میزان، مجموع طول شبکه و خطوط تغذیه گاز در گیلان به بیش از 20 هزار 500 کیلومتر رسیده است.
مدیرعامل گاز گیلان بیان داشت: شرکت گاز استان گیلان علاوه بر گازرسانی به مشترکان خانگی، اهتمام ویژهای در امر گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی دارد و در این راستا در سال 97 به 73 واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال گازرسانی کرده است. هدف شرکت گاز، بهره مندی کلیه صنایع ممکن از گاز طبیعی است چراکه با تقویت بخش تولید، زمینه شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد و به تبع آن افزایش سطح رضایتمندی مردم عزیز فراهم میشود فلذا در همین راستا در سال آینده طرح گازرسانی به بیش از 60 واحد صنعتی دیگر در دست اقدام است.
اکبر افزود: عملکرد مناسب شرکت گاز استان گیلان در بخش توسعه کمی گازرسانی در استان و نیز اجرای موفقیت آمیز پروژه بند «ق» در گیلان و برخورداری 673 روستا و جذب 154 هزار مشترک جدید در کمتر از 4 سال سبب گردید تا شرکت گاز استان گیلان از سوی شرکت ملی گاز ایران به عنوان استان معین برای گازرسانی به شهرستان زابل انتخاب شود.
مدیرعامل گاز گیلان گفت: هماکنون و در پایان سال 97 تقریباً تمامی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند فلذا این شرکت در راستای شعار شرکت ملی گاز در نیم قرن دوم فعالیت خود "رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر دررفتار و فرآیندها" پروژههای کیفی مختلفی را برای افزایش رضایتمندی مشترکان محترم به اجرا درآورده و بهصورت مستمر و با استفاده از نظرات و پیشنهادهای آنان نسبت به گسترش، اصلاح و بهبود این خدمات اقدام میکند.
اکبر افزود: سیستم قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، مرکز پیام و اتفاقات یکپارچه و متمرکز، سیستم قرائت از راه دور ایستگاههای صنایع عمده و جایگاه های CNG، ایجاد شبکه پرسرعت وایرلس، مدیریت ثبت و پیگیری شکایات و درخواست ها (CRM) و نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان تنها گوشهای از اقدامات کیفی شرکت گاز استان گیلان می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان گیلان سال 97، در زمینههای کمی و کیفی توانسته عملکرد مناسبی را به نمایش بگذارد و شاهد این مدعا در زمینه کمی، افتتاح 129 طرح گازرسانی و در زمینه کیفی، دریافت تقدیرنامه رعایت حقوق مصرفکنندگان، انتخاب بهعنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی و کسب نشان زرین مسئولیت های اجتماعی است.