معاونت عملیات آتشنشانی گیلان خبر داد:
پاسخگویی به 820 تماس شهروندان در 48 ساعت گذشته
معاونت عملیات آتشنشانی گیلان گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتشنشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی بالغ بر ۸۲۰ تماس شهروندان بوده است.
به گزارش ایلنا از رشت، شهراممومنی معاونت عملیات آتشنشانی در اینباره گفت: مجموع این عملیات ها با ۲۳ مرتبه خروج خودروهای اطفایی و نجات جهت پوشش ۷ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و آسانسور، ۳ مورد رهاسازی و زنده گیری حیوانات، ۵ مورد استقرار خودرویی، ۲ مورد حلقه انگشتری، یک مورد حریق تجاری و یک مورد خدمات ایمنی بوده است.
مومنی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به رعایت نکات ایمنی در سوار شدن و بهره گیری آسانسور و تصحیح نواقص موجود در آسانسورها توسط افراد متخصص ضروری است به محض محبوس شدن پس از اطلاع به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی، شهروندان خونسرد و صبور باشند و تا لحظه اعلام گروه نجات برای خروج از کابین منتظر بمانند تا بواسطه عجله برای خروج دچار آسیب نشوند.