خبرگزاری کار ایران

در راستای انگیزه‌بخشی به جوانان صورت گرفت؛

رهنما از دختر دونده جوان گیلانی تقدیر کرد

رهنما از دختر دونده جوان گیلانی تقدیر کرد
کد خبر : ۴۱۸۴۸۰

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، در راستای شناسایی استعدادها و تقویت و انگیزه بخشی به قهرمانان جوان گیلانی برای حضور موفق در بازیهای آسیایی و المپیک 2020 ژاپن از دختر دونده جوان و قهرمان کشور تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از رشت ، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، در راستای شناسایی استعدادها و تقویت و انگیزه‌بخشی به قهرمانان جوان گیلانی برای حضور موفق در بازیهای آسیایی اندونزی و المپیک 2020 ژاپن امروز از سانیا بالاجانی قهرمان دوومیدانی دختران جوان ایران تجلیل کرد و گفت : تاکنون چندین رقابت و فستیوال استعدادیابی در رشته‌های مختلف و پایدار برگزار کرده و به دنبال کشف و شناسایی نخبگان و حمایت از آنها هستیم .

سانیا بالاجانی دونده 16 ساله اهل اسالم تالش که در مدت 2 ساله فعالیتش توانسته در رده جوانان مقام اول پرش طول، مقام سوم 100 متر با مانع و مقام چهارم 100متر سرعت را کسب کند، در گفت و گو با روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان گفت: تمرینات سختی را پشت سرمی گذارم و به دنبال کسب مدال در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی هستم تا به قولی که به مدیرکل ورزش وجوانان داده ام عمل کنم .

قهرمان پرش طول جوانان کشور در ادامه با تشکر از صمد همتی نژاد مربی خود گفت : متأسفانه امکانات خوبی برای تمرین کردن نداریم و هر هفته سه روز برای تمرین در رشت حضور پیدا می‌کنم اما این مسئله چیزی از انگیزه من کم نمی‌کند.

وی با تشکر و قدردانی از حمایت و انگیزه ای که مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ایجاد کرد ، گفت : اگر از ما حمایت شود می‌توانیم پاسخ آن را با کسب مدال و افتخار آفرینی برای وطن‌مان بدهیم .

همتی نژاد مربی این استعداد دوومیدانی نیز با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : در دوران ورزش ما کسی بعنوان مربی یا مدیرکل نبود تا از ما حمایت کند و امروز من تمام آنچه را تجربه کرده و در ورزش آموزش دیده ام در اختیار جوانان می گذارم تا کم و کاستی را حس نکنند و به راحتی به کسب افتخار بپردازند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز