خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

لایحه کمک 50 میلیونی شورا و شهرداری رشت به داماش اجرایی شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: لایحه کمک 50 میلیون تومانی شورا و شهرداری شهر رشت به داماش اجرایی شود.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی‌پور امشب در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر بیان کرد: لایحه کمک 50 میلیون تومانی به تیم داماش اجرایی شود.

حاجی‌پور اظهار کرد: زمانی که تیمی از لیگ برتر به دسته اول سقوط می‌کند برای حفظ شرایط خود بالغ بر یک میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اگر وضعیت تیم داماش همچنان در شرایط نامطلوب باقی بماند به دسته‌دوم سقوط می‌کند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تیم داماش نیازمند یاری تمام مسئولان است.

وی تصریح کرد: سپیدرود و داماش تیم‌های ریشه‌ای شهر ما هستند و با پیروزی آنها قلب جوانان این شهر شاد می‌شود و بنده اعتقاد به پرداخت کمک‌های قطره‌چکانی ندارم بلکه باید فکری اصولی برای رفع مشکلات این تیم شود.

عباس صابر خاطرنشان کرد: مسئولانی که هدایت این تیم را به‌عهده دارند خوب عمل نکردند و نباید شرایط تیم داماش این‌گونه باشد که برای ماندن نیازمند به چند امتیاز داشته باشد و تیم داماش از شرایط خوبی در جدول مسابقات برخوردار نیست.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با انتقاد از مدیریت ضعیف تیم داماش گفت: از اینکه تیم داماش به دسته‌دوم سقوط کند ناراحت می‌شویم.

کد خبر : ۳۶۴۵۹۷