خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت و سازها مورد توجه باشد

استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت و سازها مورد توجه باشد
کد خبر : ۲۰۶۹۳۳

بخشی از وظایف معاونت‌های عمرانی، نظارت بر تعمیر و نگهداری ساختمان ها در واحدهای دانشگاهی است که باید در حفظ و نگهداری آنها توجه کافی شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گیلان در جلسه عمرانی دانشگاه گفت: استفاده از مصالح با کیفیت و زیباسازی در ساخت و ساز‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی، در سیزدهمین جلسه کمیته عمرانی واحد‌ها و مراکز آموزشی این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما باید با امانت‌داری واقعیت‌های دفاع مقدس را ثبت و به جوانان و نسل آینده منتقل کنیم.

وی با بر شمردن رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بر لزوم توجه به ارزش‌های اسلامی، انقلابی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پاسداشت هفته دفاع مقدس درواحد‌های دانشگاهی استان گیلان تأکید کرد.

میرابراهیمی افزود: برنامه‌های پیش بینی شده در ستاد‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در واحدهای دانشگاهی به طوری تدوین گردد که گویای جانفشانی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی باشد.

وی، با اشاره به افزایش ۱۵درصد شهریه در سال تحصیلی جدید، تأکید کرد: معاونان عمرانی در واحدهای دانشگاهی با پیش بینی منابع مالی جدید غیر از شهریه‌های دانشجویی، با توجه به نیاز سنجی واحد‌ها و ظرفیت‌های موجود نسبت به انجام ساخت و ساز و کارهای عمرانی اقدام کنند.

به گفته این مسئول باید در تمام طرح‌های عمرانی اعم از خرید و فروش زمین و اجرای طرح‌های مربوطه رعایت صرفه و صلاح دانشگاه مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، توجه به زیباسازی ساختمان‌ها و استفاده از مصالح با کیفیت را در ساخت و ساز‌ها مهم دانست و بیان کرد: در طراحی ساختمان‌ها، زیبایی و اصول معماری با توجه به بافت و توریستی بودن استان مورد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و شروع فصل پاییز، اذعان داشت: بخشی از وظایف معاونت‌های عمرانی، نظارت بر تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها در واحدهای دانشگاهی است که باید در حفظ و نگهداری آن‌ها توجه کافی شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: کنترل و نظارت بر حفظ ساختمان‌ها، سرکشی مداوم به تأسیسات ساختمان‌ها و خوابگاه‌ها و نظارت بر سیستم گرمایشی فضاهای موجود و رفع به موقع مشکلات عمرانی و ایمنی به وجود آمده در واحد‌ها، با نیروهای موجود صورت گرفته که این یکی دیگر از وظایف مهم معاونین عمرانی واحدهاست.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز