خبرگزاری کار ایران

در اولین کمیته ی فرهنگی اداره کل میراثفرهنگی گیلان عنوان شد؛

توسعه فرهنگی و اقتصادی سرلوحه اصلی سیاستهای سال جاری خواهد بود

توسعه فرهنگی و اقتصادی سرلوحه اصلی سیاستهای سال جاری خواهد بود
کد خبر : ۱۵۸۴۹۳

در اولین نشست کمیته ی فرهنگی اداره کل میراثفرهنگی گیلان، توسعه فرهنگی و اقتصادی سرلوحه اصلی سیاستهای سال جاری این اداره کل عنوان شد.

اولین جلسه ی کمیته ی فرهنگی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با حضور مدیر کل، معاونین و مدیران این اداره کل با محوریت مولفه های شعار سال ۹۳ با عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " برگزار شد.
به گزارش ایلنا از رشت، علیزاده ضمن قدردانی از زحمات همکاران فعال در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان در نوروز ۹۳ گفت: برنامه ریزی وهدف گذاری صورت گرفته برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی موجب گردید تا تجربه موفقی از فعالیتهای ستاد خدمات سفر در استان گیلان تحقق یابد.
علیزاده با اشاره به ارایه ی فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان اظهار داشت: نتایج حاصل شده در نوروز ۹۳ با تاکید استاندار موجب گردید تا فعالیت ستاد به صورت جدی و مداوم در طول سال ادامه یابد.
وی با تاکید بر محور فعالیت اداره در چارچوب مولفه های پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ افزود: " اقتصاد و فرهنگ " سر فصل ماموریت اصلی این اداره کل است.
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با بیان اینکه، چرخه فعالیتهای اقتصادی در حوزه بخش خصوصی فعال گره خورده است، افزود؛ رسالت بزرگی برای تحقق شعار سال به دوش این اداره کل است.
علیزاده گفت: برای رسیدن به نقطه هدف و اعتلای کشور بی تردید " عزم ملی " و " مدیریت جهادی " می تواند شرایط رو به جلو را روشن و رونق اقتصادی و تقویت غرور ملی را موجب شود.
این مسوول اضافه کرد: کمیته های کاری شعار سال ۹۳ در قالب کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری ونیز کمیته فرهنگی فعال تر از هر زمان دیگر باید برنامه های اجرایی و کاربردی خود را در جهت تحقق با منویات مقام معظم رهبری و دولت خدمتگذار مهیا نماید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز