خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

با همت مسئولان معضل بیکاری در گیلان باید مرتفع شود

با همت مسئولان معضل بیکاری در گیلان  باید مرتفع شود
کد خبر : ۱۳۸۴۵۷۱

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: استان گیلان دارای ظرفیت‌های متعدد و بی‌شماری است که باید با همت مسئولان معضل بیکاری در این استان مرتفع شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نشست استاندار گیلان با رئیس و اعضای شورای قضایی استان با تشکر از اقدامات ارزنده و سازنده‌ای که در استان انجام شده است گفت: با تلاش و پشتکار استاندار و مدیران اجرایی استان، نرخ بیکاری در گیلان دو درصد از میانگین کشوری پایین تر است.

وی با بیان اینکه استان گیلان دارای ظرفیت‌های متعدد و بی‌شماری است تصریح کرد: باید با همت مسئولان معضل بیکاری در این استان مرتفع شود.

رئیس شورای قضایی استان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به دستگاه قضایی را کمک به اجرای برنامه‌های دولت عنوان کرد و اظهار داشت: هم افزایی و هم پوشانی قوا یک وظیفه است و تمام مسئولان زیر یک پرچم تلاش می‌کنند تا مشکلات را با همدلی و انسجام رفع کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی آمادگی دارد تا مسائل و مشکلات قضایی واحد های تولیدی تعطیل یا نیمه فعال را بررسی کرده و در مسیر احیای آنان گام بردارد.

این مقام ارشد قضایی «احیای حقوق عامه» را از تاکیدات رهبر انقلاب برشمرد و افزود: اقدامات خوبی در حوزه پسماند در استان صورت گرفته ولی کافی نیست و همت و تلاش بیشتری می‌طلبد.

وی کوتاهی و قصور دستگاه‌های متولی در تغییر کاربری‌های غیر مجاز را محرز و محسوس دانست و گفت: نباید اجازه داد که بنایی به طور غیر قانونی و بدون مجوز ساخته شده و پس از اتمام آن را تخریب کنیم بلکه مسئولان از همان ابتدا نباید اجازه ساخت چنین سازه‌هایی را صادر کنند تا موجبات بی اعتمادی و نارضایتی مردم فراهم نشود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: همه مسئولان باید با همدلی و هم صدایی در راستای خدمت به مردم تلاش کنند و از محور وحدت و اتحاد خارج نشوند تا نقشه‌های شوم دشمنان در بدبین کردن مردم به کارگزاران محقق نشود.

وی در پایان اعتماد عمومی را سرمایه اصلی نظام دانست و خاطر نشان کرد: این سرمایه بزرگ نباید با کوتاهی مسئولان آسیبی ببیند بلکه باید رضایت عمومی جامعه را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز