ایلنا گزارش می دهد:
آرامش پس از طوفان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان / نقش مدیریت در پیشبرد اهداف سازمانی و رضایت مندی مردم
مدیریت شایسته در پیشبرد اهداف و ایجاد رضایتمندی برای مردم در جهت دریافت خدمات مطلوب نقش اساسی دارد.
به گزارش ایلنا از رشت، پس از کش و قوس های فراوان دو ساله بر سر عزل ارسلان سالاری از ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و حجم گسترده نارضایتی ها از عملکرد وی در داخل و خارج از مجموعه بهداشت و درمان گیلان، سر انجام این اتفاق رخ داده و سالاری از ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان عزل گردیده و یک فرد غیر بومی بصورت موقت سرپرستی این دانشگاه را بمدت چند ماه بر عهده گرفت که ضعف عملکرد وی و عدم پذیرش این انتصاب از سوی استاندار و مجمع نمایندگان گیلان بحران مدیریتی در این مجموعه مهم را دو چندان کرده تا جایی که وزیر بهداشت را بر آن داشت تا دست به تغییر مدیریتی دیگر در این دانشگاه زده و دکتر محمدتقی آشوبی کهنه کار، پر ارتباط و تعامل گرا با کوله باری از تجربه و دانش مدیریتی در سطوح گوناگون مجموعه بهداشت و درمان گیلان را بعنوان سکان دار جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی نماید.
حال پس از گذشت یک ماه از این انتصاب، انگار آبی بر آتش چالش ها و اعتراضات و اختلافات به وجود آمده ریخته شده و آرامش به مجموعه بهداشت و درمان گیلان که خسته از ایام پر مشقت کرونا بود بازگشته است.
ابراز رضایت جامعه زحمتکش پرستاری گیلان از تعامل با آشوبی و همچنین تعامل و همگرایی مجموعه های خارج از دانشگاه، از جمله استانداری و مجمع نمایندگان گیلان و نخبگان جامعه پزشکی، قطعاً در پیشبرد اهداف پیش روی این دانشگاه و از همه مهمتر ایجاد رضایتمندی برای مردم در جهت دریافت خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی موثر است.