خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان گلستان:

کشف بیش از 130 میلیارد تومان کالای قاچاق

کشف بیش از 130 میلیارد تومان کالای قاچاق
کد خبر : ۱۲۰۸۲۱۰

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا را از مهم ترین اولویت های پلیس است واز ابتدای سالجاری بیش از 130 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل 98 درصد افزایش داشته است و 959  قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایلنای گلستان، سردار سعید دادگر در جمع خبرنگاران اظهارکرد: درسال جاری 60 فقره زمین خواری به ارزش بیش از 553 میلیارد ریال کشف کردیم که تعداد کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به انهدام 98 باند سرقت از ابتدای سال عنوان داشت: با تلاش مجاهدانه ماموران پلیس آگاهی و انتظامی گلستان، بیش از 51 درصد از انواع سرقت ها، کشف شده است.

فرمانده انتظامی گلستان مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد را از مطالبات بحق مردم و مسئولان دانست و گفت: در همین راستا، از ابتدای سال جاری تا کنون ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف 11 تن و 754 کیلو انواع مواد افیونی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با اشاره به انهدام 22 باند قاچاق مواد مخدر، دستگیری 256 قاچاقچی، دو هزار و 178 خرده فروش مواد افیونی و جمع آوری هفت هزار و 892 معتاد متجاهر، تصریح کرد: پلیس در کنار اقدامات انتظامی، برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی نیز درخصوص مبارزه با مواد مخدر در جوامع هدف برگزار می کند که اثرات مطلوبی در راستای پیشگیری از اعتیاد و ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها داشته است.

سردار دادگر در ادامه با اشاره به کشف بیش از 91 درصد از جرایم فضای مجازی استان در سال جاری، گفت: بیش از 42 درصد از جرایم این حوزه مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان و کلاهبرداری های اینترنتی بوده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز