خبرگزاری کار ایران

در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان صورت گرفت؛

اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان رتبه برتر را کسب کرد

کد خبر : ۱۰۸۲۸۶

از تعداد ۶۱ دستگاه اجرایی استان ۴۵ دستگاه موفق به شرکت در جشنواره شهید رجایی شدند و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان با احراز ۰۲/۹۹۹ امتیاز از هزار امتیاز در بعد اختصاصی توانست عنوان برتر جشنواره را کسب نماید.

ایلنا - گرگان: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان موفق به کسب رتبه بر‌تر شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، استاندار گلستان با اهداء لوح تقدیر از موفقیت مدیر کل و مجموعه کارکنان حمل و نقل استان به جهت احراز رتبه بر‌تر استانی در بعد شاخص‌های اختصاصی در سال ۱۳۹۱ در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان قدردانی کرد.

در بخشی از متن تقدیر نامه چنین آمده است: جناب میقانی جشنواره شهید رجایی یادواره شهیدی گرانقدر در راه تحول، خدمت رسانی و اعتلای جمهوری اسلامی و فرصتی برای معرفی و تجلیل از الگوهای بر‌تر در مسیر نهادینه کردن فرهنگ توسعه در نظام اداری است. در اجرای جشنواره شهید رجایی و بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۱ آن دستگاه به عنوان دستگاه بر‌تر استانی در شاخص‌های اختصاصی برگزیده شده است. لذا ضمن تبریک احراز مقام بر‌تر استانی از تلاش نتیجه بخش مدیریت محترم و همکاران ارجمند سپاسگزاری می‌شود.
شایان ذکر است از تعداد ۶۱ دستگاه اجرایی استان ۴۵ دستگاه موفق به شرکت در جشنواره شهید رجایی شدند و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان با احراز ۰۲/۹۹۹ امتیاز از هزار امتیاز در بعد اختصاصی توانست عنوان بر‌تر جشنواره را کسب نماید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز